Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heartstopper (Netflix-sarja)

Vierailija
23.08.2023 |

Oletteko katsoneet? Mitä piditte?

Minut tämä sarja on ottanut aivan pauloihinsa, vaikka olen jo keski-ikäinen tätiintyvä ihminen. Se on niin naiivi, romanttinen, tunteikas, raastava, suloinen ja hurmaava, että mielialat vaihtelevat naurusta itkuun ihan yhdenkin jakson aikana. Nuoret näyttelijät tulkitsevat roolejaan upeasti!

Kai ne surulliset tunteet tulevat siitä, kun itse ei ole saanut koskaan kokea tuollaista romanssia. Olen suorastaan äklön yliromanttinen mutta aseksuaali, joten ymmärrettävästi jäin ilman kumppania jo teininä ja nuorena aikuisena, kun kaikkien ihmissuhteiden pointtina oli vain seksi. Eikä tilanne ole parantunut edes myöhemmällä iällä enkä edes netistä ole löytänyt seuraa.

Ja samalla kuitenkin huomaan hymyileväni kun ajattelen sarjan tarinaa - ensimmäistä kertaa vuosikymmeneen uskon edes vähän että minäkin voisin löytää jonkun? Ehkä.

Onko tämä sarja hurmannut näin ketään muuta? :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt kun olen katsonut tätä sarjaa. Ihana! Olisipa tällaista ollut kun itse olin nuori ja hukassa biseksuaalisuuteni kanssa.

Vierailija
22/36 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli myös ihana biisi sarjasta, ja sen käyttö Harry synttäribilekohtauksessa oli TÄYDELLISTÄ.

En muuten ekalla katselukerralla edes tajunnut että sarjan valaistus on myös strategisesti värikoodattu... ;)

Nyt hyvää yötä ja sateenkaaria toivottaa AP.

Mitäs muuta symboliikkaa tässä on kuin värikoodit? Ainakin shortseista ja polvien näkymisestä on ollut puhetta. Nuorilla pojilla oli siis ennen briteissä shortsit, housut kuuluivat aikuisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella itsekin, että minua kohdeltaisiin yhtä hyvin, kuin Nick kohtelee Charlieta!!

Vierailija
24/36 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tää sarja auttaa tosi paljon ymmärtämään miten sen oman itseni kanssa asiat voi handlata 

Vierailija
25/36 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!!

Sarjakuvat on myös tosi kivoja, suosittelen.

Vierailija
26/36 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi positiivista, että nuorille tehdään näin herttaisia sarjoja, eikä kaikki oo vaan niitä, joissa harrastetaan tunteetonta seksiä, sekoillaan ja vedetään huumeita. 

Vierailija
27/36 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja vaikka olenkin jo täti-ihminen ja tämä viestiketjukin on ihanan positiivinen näin vauvapalstan mittarilla 😅

Vierailija
28/36 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella itsekin, että minua kohdeltaisiin yhtä hyvin, kuin Nick kohtelee Charlieta!!

Nick on niin ihana!

Vierailija
29/36 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisarjiskin jatkuu taas!

Vierailija
30/36 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti hyvä ja katsomisen arvoinen? Vähän karsastan näitä että kaikissa sarjoissa pitää aina olla ne perus lbgt-parit mukana ja sit heidän seksiään katsellaan. Heitä itseään mulla ei oikeassa elämässä ole mitään vastaan, mutta se liika seksi ja tuputus on liikaa.

Vierailija
31/36 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näkee ketjua jossa näin vähän (näinköhän jopa huimat kaksi kpl) alapeukkuja. Kaverini lukenut sarjakuvaa ja pistänyt minuunkin pienen mielenkiinnon kipinän. :)

Vierailija
32/36 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeesti hyvä ja katsomisen arvoinen? Vähän karsastan näitä että kaikissa sarjoissa pitää aina olla ne perus lbgt-parit mukana ja sit heidän seksiään katsellaan. Heitä itseään mulla ei oikeassa elämässä ole mitään vastaan, mutta se liika seksi ja tuputus on liikaa.

Jos et halua nähdä lgbtq-pareja, niin tämä sarja ja tuotantokausi on varmaan viimeisin suositeltava ohjelma. 

Vierailija
33/36 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin tylsä sarja

Vierailija
34/36 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukaisin sen kokonaan läpi ensimmäistä kertaa vuosiin... On se vaan mukavaa luettavaa. Tietysti jotkin käsitellyt aiheet ovat vaikeita, mutta rakkaus voittaa.

Vierailija
35/36 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka mielestä kolmas kausi tuntuu tylsemmältä kuin kaksi ekaa?

Vierailija
36/36 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se näyttäisi tulevan kymmenen päivän välein, tulleet 1. 11. 21. lokakuuta. Charlien posteri on aivan mahtava. Toivottavasti ei tule bänniä kun otsikossa tarkennettiin että (Netflix-sarja)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi