Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tästä enää ulospääsyä???

Vierailija
31.08.2008 |

eli siis en tiedä mikä minua vaivaa, vuorotellen vihaan miestäni yli kaikenja välillä taas kaikki sujuu loistavasti. tällä hetkellä mikään ei suju, ei siis niin yhtään mikään. kaikki tökkii. mies ei ota minua huomioon "naisena". hänelle olen vain joku avustaja joka siivoaa jäljet, palvelee, tekee ruokaa, pyykkää ja ennen kaikkea, on aina valmis seksiin kun mies sitä haluaa (tätä tapahtuu todella usein, siis sitä että annan vaikkei tee mieli). kaikki muut henkilöt menevät minun edelle. jos mies on luvannut minulle jotain, sen voi kuulemma unohtaa jos joku muu tarvitsee miestä silloin. meillä ei ole yhteistä enää muuta kuin lapsi ja asuntolaina. tätä olen hänelle yrittänyt monesti selittää mutta ei asia kuulemma ole niin. olemme olleet kihloissa jo kohta 8 vuotta ja nyt tänä kesänä otin sormuksen pois sormesta koska minusta tuntui että se "polttaa ja ahdistaa" liikaa minua. en tiedä teinkö väärin mutta minusta ei tuntunut enää hyvältä pitää sormusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten lähdet.. voit myös tietenkin yrittää hyväksyä tilanteen ja mennä sen mukaan, mutta se tuskin tekee sinua onnelliseksi.

Itse jätin mieheni vuosi sitten 8,5 kestäneen suhteen jälkeen. Meillä on yhteinen lapsi. Vaikka ex-miehen kanssa edelleen riitelemme toisinaan, olen paljon onnellisempi yksin kuin huonossa suhteessa (joka oli hyvin samanlainen kuin teillä). On aina helpompaa olla yksin kuin huonossa suhteessa yksinäisenä.

Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaan kolme lasta ja se asuntolaina ;) Tämä viikonloppu mennyt keskustellessa, mies vasta nyt heräsi kun aloin puhumaan että jomman kumman on muutettava. Meillä mies haalii harrastuksia ja luottamustoimia niin ettei sitä kotona juuri näy, minä saan perua omia menoja kun on luvannut tulla kotiin eikä sitten ukkoa näy missään. Välillä menee ihan hyvin, mutta nyt on taas pidemmän aikaa tuntunut että olen vain kotiapulaisena omassa kodissani. Ja iltaisin sitten pitäisi olla tietty halukas ja intohimoinen miestä kohtaan. Just joo. Silloin kun on kotona, on kyllä innolla lasten touhuissa mukana, laittaa ruokaa jne. mutta ei vaan tunnu osaavan kieltäytyä mistään hommista mitä eteen tarjotaan. Paitsi siis jos minä ehdotan jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsinkö oikein, että suhteessa muuten menee ihan hyvin, mutta tunnet, ettet saa tarpeeksi huomiota? Kaipaisit enemmän aikaa sinulle ja miehelle? Haluaisit, että mies kohtelee sinua naisena?

Entäs jos yrität muuttaa omaa ajattelutapaasi? Yritä huomioida ne tilanteet, jolloin mies antaa läheisyyttä.. voihan olla, että seksi on miehellesi tällä hetkellä ainut tapa päästä lähellesi? Oletko miettinyt tilannetta miehen näkökulmasta? Ehkä hänen on vaikeaa tulla sinun luoksesi, oletko vihainen, tyytymätön, kireä? Eihän sellaista ihmistä halua kukaan lähestyä? Eikö totta? Nämä ovat vain arvauksia, en siis tiedä millainen olet miestäsi kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi