Miksi sut huostaanotettiin aikoinaan?
Kommentit (13)
Onko biologisella vanhemmuudella liikaa painoarvoa, kun mietitään huostaanottoa? Eli otetaanko lapsi usein liian myöhään huostaan?
Ei muakaan ole huostaanotettu. Miksi olisi?
Ei minuakaan ole, mutta minusta on tyhmää että jotkut tulevat kommentoimaan noin. 🙄 Tämän ketjunhan tarkoitus on varmaan olla vertaistukea huostaanotetuille. Kova paikka, tsemppiä teille!
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan ole, mutta minusta on tyhmää että jotkut tulevat kommentoimaan noin. 🙄 Tämän ketjunhan tarkoitus on varmaan olla vertaistukea huostaanotetuille. Kova paikka, tsemppiä teille!
Kysymys on osoitettu suoraan minulle, sinulle ja ihan jokaiselle täällä, joten minä ainakin tulen vastaamaan, että ei minua ole huostaanotettu 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Onko biologisella vanhemmuudella liikaa painoarvoa, kun mietitään huostaanottoa? Eli otetaanko lapsi usein liian myöhään huostaan?
Kyllä on juuri noin. Vetkutellaan niin kauan, että lasta ei enää saada pelastettua.
Olipa otettu. Toivoin sitä koko ajan tokaluokalta viidennelle luokalle. Sitten isäpuoli kuoli sydäriin ja kotona taas turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Kovempi paikka se on elää perhehelvetissä.
Toivottavasti kukaan ei joudu elämään tuollaisessa perheessä jossa tuo 4 vuotias lapsi parka oli.Oma äiti diilerinä ja isäpuoli joka varmaan ei pitänyt koko lapsesta.
Olen saanut elää hyvän ja itselleni sopivan lapsuuden turvallisesti ilman sossutätejä. Riittikö vastaukseksi?
Ei mua huostaanotettu.