Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita suursiivouksen parissa tällä hetkellä?

Vierailija
23.08.2023 |

Aloitin viime viikolla suursiivouksen, yritän edetä huone/päivä-tyylillä, tähän asti mennyt ihan hyvin, viikonlopun pidin "vapaata". Tavaraa on vain kertynyt ihan kamalat määrät ja kotona pyörii kauhea kasa tavaraa, jota "voi joskus tarvita, en raaski heittää pois", osa on pyörinyt turhan panttina viisikin vuotta. Onko teillä ollut jokin "raja", miten vanhoja tavaroita laitatte pois?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto kuun vaihteessa. Tuleepahan raivattua kämppä. Heitän pois kaiken mitä en ole käyttänyt vuoteen, siis vaatteet sun muut rätit ja lumput.

Vierailija
2/5 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt suursiivousta, mutta ikkunoita ajattelin pestä tänään. Lomaviikko menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin hävittänyt turhaa tavaraa mille ei ole ollut käyttöä, esim. kolmeen vuoteen. Sitten joka kerta on käynyt niin, että muutaman viikon päästä olisin tarvinnut sitä tavaraa, todella ärsyttävää.

Yllättävää kyllä, miten paljon pienehköön asuntoon voikaan mahtua tavaraa.

Ap

Vierailija
4/5 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin mä mun meikkikaapin. Kaikki mitä en oo vuoteen käyttäny lens pois. Tulipa kivasti tilaa.

Vierailija
5/5 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone kerrallaan mennään täälläkin. Peritty asunto- sota-ajan lapset säästäneet ihan kaiken.

Harrastuksena ruokaohjeiden keräily kansioihin, keittokirjoja noin 50. Astioita, säilytysrasioita, vuokia sisäpohjat raapiutuneet pilalle), kattilan kansia ilman kattiloita,muotteja, pienkoneita...askartelutarvikkeita, kirjeitä, tyhjiä postikortteja, tulostettua sähköpostikirjeenvaihtoa- you name it. Voiton puolella makuuhuone ja keittiö, vaiheessa kirjasto ja vierashuone.

Sit alta paljastuu pölyä, tahmeaa pölyä, rikkinäisiä pintoja,outoja värejä- mutta asunto loistavalla paikalla, iso ja ympäristö rauhallinen. Säästynyt alkuperäiset ovet ja parketit.Hyvä tästä tulee!