Mikä toi juttu oli että Lemminkäisen temppeli myytiin ulkomaille?
Kuka näistä asioista oikein päättää ja miksi meidän historiaa myydään ulkomaille?
Kommentit (14)
Ulkomaalaiset Suomeen, suomalaiset yritykset ulkomaille. Niin se homma toimii
Totuus halutaan kätkeä.
Totuus Suomen menneisyyden suuruudesta ja loistosta.
Wäinämöinen, tule takaisin ja poista vieras saasta ja rappio!
- Ahnenerbe-
Maanomistaja möi harhaisen ukon kallioon kaivaman reiän kiinteistökaupalla ostajalle. Ei ole sun ongelma, eikä mun.
Kyse ei ole historiasta vaan Ior Bockin keksimästä sadusta. Henkilö tuli myös tunnetuksi saunasolmustaan eli kyvystään ottaa itseltään suihin.
Joogayrittäjiltä loppui rahat kun sieltä ei mitään aarretta löytynyt
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset Suomeen, suomalaiset yritykset ulkomaille. Niin se homma toimii
Ja Suomi on kohta pelkkä muisto vain
Se on kalliossa oleva onkalo jonka ovat kaivaneet Ior Bockin opetuslapset.
Se ei ole historiallinen temppeli. Tuskin sitä kalliota ja onkaloa viedään ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Maanomistaja möi harhaisen ukon kallioon kaivaman reiän kiinteistökaupalla ostajalle. Ei ole sun ongelma, eikä mun.
Kyse ei ole historiasta vaan Ior Bockin keksimästä sadusta. Henkilö tuli myös tunnetuksi saunasolmustaan eli kyvystään ottaa itseltään suihin.
Hyvä että pystyt luotettavasti kertomaan, mikä on ja ei ole kenenkin ongelma
Ihme että tuollaiset on saanu rellestää vapaana. Hyi hemmetti.
Asfalttimiehet joo. Rehellisiä linnakundeja.
Mutta jospa se Sampo on oikeasti siellä Gumbostrandissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että pystyt luotettavasti kertomaan, mikä on ja ei ole kenenkin ongelma
Arvioni perustuu siihen, mitä tiedän onkalon omistussuhteista ja mielenterveyshäiriöistä. Tässä maassa on toistaiseksi luvallista tehdä maakauppoja. Ehkä persut kieltävät sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jospa se Sampo on oikeasti siellä Gumbostrandissa?
Kalevala on inkeriläisiltä kerätty, joten tuskinpa. Inkerihän oli Karjalan kannaksen ja Viron välimaastossa.
Vierailija kirjoitti:
Pokkana päätät mikä toisen "ongelma" on?
Varmaan rahan takia