Yhdessä masturbointi..?
Kuinkako moni tämmöistä harrastaa? Omin käsin tai leluin onneen, partnerin ollessa samassa puuhassa vieressä? Tätä usein ehdotetaan naisille, joilla orgasmin saaminen vaikeaa puolison kanssa, mutta onko tämä omakiva niin yksityistä, että vielä hankalampaa?
Kommentit (20)
Yhden eksän kanssa päässyt tämän ihanuuden kokemaan joskus teininä. Aikuisiällä on tämä selvästy ollut naisille tabu ja no-no
Vierailija kirjoitti:
Yhden eksän kanssa päässyt tämän ihanuuden kokemaan joskus teininä. Aikuisiällä on tämä selvästy ollut naisille tabu ja no-no
Tämä oli pitkässä suhteessani ihan vakiojuttu.
Meillä se lähti siitä, että otin lähes aina järkkykovan kullini esille housuista suudellessa tytön kanssa ja samalla runkkasin. Olin teinipoika täynnä testoa ja vaistot ohjasivat.
Tyttöä se kiinnosti ja hän rupesi "kannustamaan" jonain kertana: - hiero kulta, mä haluun nähdä ett sä tuut". Suudeltiin niin kauan ja kuumasti, että tulin ja roiskin tytön viereen. Aivan mahdoton orkku siitä kaikesta suutelusta.
Sitten tuli tavaksi, että molemmat tyydytimme itseämme pussaillessa ja huippuun asti. Tytön orkku oli voimakas, jouduin tukemaan häntä, vaikka hän nojasikin usein seinään.
Joskus vaimo on kiihokkeena jos ei jostain syystä voi panna. Runkkaan mällit esim perseelle. Itse kiistää täysin masturboivansa. Tiedän kyllä että runkkaa salaa
Vierailija kirjoitti:
Joskus vaimo on kiihokkeena jos ei jostain syystä voi panna. Runkkaan mällit esim perseelle. Itse kiistää täysin masturboivansa. Tiedän kyllä että runkkaa salaa
Kiihottaako vaimon salarunkkaus sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaako vaimon salarunkkaus sinua?
No tavallaan joo. On olevinaan niin "kiltti"ettei runkkaa. Kummasti vaan satisfyer liikkuu itsekseen lukitussa lelulaatikossa
Ihan normi kamaa. Joskus homma vaan menee sitten panemiseksi. Mutta mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikana tyttöystävän kanssa nähtiin vain viikonloppuisin ja välillä menkat osuivat kohdalle.
Oli sairaan kiihottavaa kun se asettui nelinkontin sängyn reunalle ja laski tiukat farkut sekä pikkuhousut sen verran alas että pillu paljastui. Tamponin narun roikkuminen pillusta oli jostain kumman syystä erikoisen kiihottavaa.
Sain runkata lastit pyllyvakoon ja pillulle sen takapuolta toisella kädellä hyväillen ja kiskoa sitten tiukat pikkarit ja farkut loppuillaksi kiinni spermaiseen pilluun. Viikon säästetty lasti kostui farkuistakin läpi.
Käytiin pesulla vasta ennen kuin mentiin nukkumaan. Alasti tietty.
Sois eikai kukaan oikeesti tee tommost?? Yäk!!
Olen kerran elämässä kokenut tämän - masturboinnin naisen kanssa, ja tehtiin vielä niin että hän sooloili ja minä vain katselin, ja hänen orgasmin jälkeen minä runkkasin hänen katsellessa.
Ja väitän että se oli paras sooloseksisessio ikinä. Ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran elämässä kokenut tämän - masturboinnin naisen kanssa, ja tehtiin vielä niin että hän sooloili ja minä vain katselin, ja hänen orgasmin jälkeen minä runkkasin hänen katsellessa.
Ja väitän että se oli paras sooloseksisessio ikinä. Ainakin minulle.
Onneksi tuollaisia naisia on olemassa. Muunmuassa mulla.
Kokoonnutaan Hietsun rannalle johonkin rauhalliseen nurkkaukseen runkkaamaan yhdessä kun tulee seuraava aurinkoinen päivä
Kymmenestä naisesta noin kaksi suostuu.
Itse kiihotun älyttömästi kun saan katsella miestä niissä hommissa. Usein hän suostuu ja hoitelen itseni siinä katsellessa. Ihan mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kiihotun älyttömästi kun saan katsella miestä niissä hommissa. Usein hän suostuu ja hoitelen itseni siinä katsellessa. Ihan mahtavaa.
Vaude!
Vierailija kirjoitti:
Muistui muutem vielä 1 kerta seurustelun alkuajoilta kun hän halusi katsella kun minä runkkaan alusta loppuun. Voi kun saisi sen kokeilunhalun takaisin 😓
Teininä pyysin tyttöä näyttämään miten hän tekee sitä. Tunnettiin toisemme lapsuudesta ja vahvoja tunteita oli. Hän suostui yllättäen minut. Halusin itse hyväillä häntä mutta olin ihan noviisi. Siinä katsellessa tytön sormia runkkasin hiljalleen. Ensin housujeni päältä mutta pian otin jo penistä ulos. Tehtiin myös niin, että hän runkkasi paljasta kulliani samalla kun suudeltiin. Ei uskallettu silloin vielä mennä yhdyntään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistui muutem vielä 1 kerta seurustelun alkuajoilta kun hän halusi katsella kun minä runkkaan alusta loppuun. Voi kun saisi sen kokeilunhalun takaisin 😓
Mua kiihottaisi katsoa, jos oma mies runkkailisi loppuun asti. Mut kieltäytyi aikoinaan niin monta kertaa, et en uskalla kysellä enää.
Partiokololla joskus porukassa. Ei partnereita tai seurustelukumppaneita