Mikä on toiminnallinen vanhempainilta?
Kommentit (21)
Miten vanhemmilla on aikaa osallistua tuollaisiin turhiin kissanristiäisiin. Miksi vanhemmat nyt leikkivät itse päiväkodissa, kun joku kutsuu. Eikö pitäisi etsiä aikaa itselle tai omalle elämälle.
Kerrasta opin, että ne tilaisuudet kannattaa jättää välistä. Onneksi on iltatyö, jonka varjolla pääsee väistämään nämä.
Toiminnallinen vanhempainilta on justiinsa sitä mitä nimikin sanoo.
Voi jestas jos noissakin on jotain aikuisten leikkihetkiä tai tutustumisjuttuja.. en tykkäis yhtään
Minä ainakin menin päiväkodin johtajan (mies) kanssa naimaan, kun toiminnallinen päivä oli ohi.
Oli toimintaa.
Ihan oikeastiko päikkyhenkilöt luulee että vanhemmat rakastaa jotain tekopirteitä osallistumisaktiviteetteja täyden työpäivän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko päikkyhenkilöt luulee että vanhemmat rakastaa jotain tekopirteitä osallistumisaktiviteetteja täyden työpäivän jälkeen?
Päiväkodin henkilökunta ei itse jaksa enää olla äänessä työpäivän jälkeen, joten helpompi pistää vanhemmat hommiin.
Hyvä että kertoivat etukäteen tuon toiminnallisuuden, niin ymmärtää jättää väliin.
Se on sellainen painajaismainen tilaisuus jossa joutuu tekemään esim. ryhmäjuttuja sen sijaan, että kerrottaisiin vain ne tärkeät infot joiden takia vanhemmat on paikalle tulleet.
Se on painajainen eli vakaopet kohtelee vanhempia kuin lapsia, täytyy tehdä mukainnostuneina kivoja juttuja tyyliin paperi selkääsi ja sitten sinne kirjoitellaan, mikä sinussa on hyvää 2 minuutin tutustumisen perusteella. Tai saatte parin kanssa savimöykyn ja siitä pitää muotoilla kiipeilyteline.
Nää on siitä hyviä, että vanhemmat ei pääse kysymään mitään turvallisuudesta, pakkosyöttämisestä, lapsen karkailusta tms., koska vanhemmat on siellä puuhaamassa hassunhauskoja juttuja.
Vanhemmat menevät leikkimään päiväkodin tiloihin.
Kuulostaa oikein mukavalta.
Ovatko päiväkodin täditkin pakotettuja iltaleikkeihin. Miten jaksavat seuraavana päivänä olla pirteitä.
Kukaan teistä kommentin kirjoittaneista ei ole oikeasti ollut toiminnallisessa vanhempainillassa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan teistä kommentin kirjoittaneista ei ole oikeasti ollut toiminnallisessa vanhempainillassa.
Olenpa. Kyllä hyvinkin olen ollut. Enkä aio enää mennä.
Ei istuta juhlasalissa vaan tehdään jotain yhdessä? Onko lapset mukana?