Kantaako miehesi sinut sänkyyn???
Kommentit (17)
Mies tulee kotiin kapakasta ja joudun sitten kantamaan sen sänkyyn.
Joskus kantaa.
Ettei tarvi sohvalla sitä tehdä. Siis sitä.
Sohva on niin ahdas.
Vierailija kirjoitti:
Ei se jaksa.
Onko mies heikko vai oletko sinä liian painava?
Kantaa, koska jaksaa. Itsellä kokoa vain 160cm ja 50kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se jaksa.
Onko mies heikko vai oletko sinä liian painava?
Olipas ihanan söpösti ja viattomasti kysytty.
Se kantaa minut metsään, apinamies! Ugh!
Eukko painaa jo toista sataa, joten ei toivoakaan.
En koskaan nukahda tahtomattani. Seksin yhteydessä saattaa kantaa, tykkään.
Ei kun mies kantaa minut sänkyyn kun haluaa intohimoista seksiä. Sängyn luo johtavat ripotellut ruusunlehdet. :D
Ei tosiaan. Mutta se haukkuukin minua läskiksi. 185/57 tai jotain mies. Minä olen kantanut sen kyllä.
Osaan ihan itse, ei tavitse kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika riski mies saa olla jos prinsessakantaa 75-150kg AV mamman sänkyyn.
Palomieskanto on sitten eri juttu, muttei yhtä romanttinen. Itseltä menis just ja just 75kg, mutta käynkin salilla ja urheilen muutenkin. Enkä edes huolisi mitään norppaa kumppanikseni joten ei pelkoa
No aika huono jos ei 75 kg kanna. Painoin tuon raskaana, ja ennätyspieni tuntui maha olevan synnärillä lääkäreiden mielestä. Ennen ja jälkeen painoin 49 kg, olen 174 pitkä. Miten ei salimies kanna?
Minä en nukahda ikinä vahingossa sohvalle. Ja jos nukahtaisinkin, niin varmaa heräisin siinä vaiheessa, kun joku tulisi mua nostelemaan.
Mietin kyllä tässä, että mitenhän se saisi mut edes kannettua makkariin ilman että pää kolisisi ovenkarmeihin... joskus siis vielä leikilläni kannan mun 13-vuotiasta tytärtä ympäriinsä (hän on noin sentin lyhempi kuin minä) ja oviaukkojen kohdalla pitää aina kääntyä sivuttain ja lapsen vielä muistaa varoa päätään, että se ei kolahda karmeihin. Yllättävän vaikea on hahmottaa, että mihin saakka sen kannettavan pää ja raajat yltääkään. Niin että vaikka mun mies saisikin mut syliinsä ilman että mä herään, niin varmaa heräisin siihen, että lyön ohimoni tai varpaani ovenkarmiin tai johonkin nurkkaan.
Nämä "kantaako miehesi" possut, itse ovat niin.. Kolestroli orientoituneita, että eihän niitä saa kannettua sänkyyn, kuin Pekkaniskalla, ovat nyt täällä taas provoilemassa. Katse peiliin päin!
Ei se jaksa.