Muita, jotka ei pysty ottamaan tosissaan tätä maailmaa?
Kaikki tuntuu jonkin sortin pelleilyltä.
Ei ole enää sellaista paloa tehdä asioiden eteen mitään mitä joskus nuorempana oli.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Odotahan jos vielä Trumpista tulee presidentti, niin maailmanmeno alkaa muistuttaa absurdia sarjakuvaa
Se on muistuttanut sellaista jo monta vuotta
Aikamoista Kafkaa elämänmeno ja päätöksenteko on ihan kotimaassakin. Juuri kun ajattelee, että joku ehdotus on yksikertaisesti liian järjetön ja päätön mennäkseen läpi, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä se toteutetaan. Tätä tapahtuu kaiken aikaa joka puolella monissa asioissa. Lopputulemaan ollaan tietysti yleisesti tyytymättömiä, mutta päätös pitää silti runnoa läpi hinnalla millä hyvänsä vastoin parempaa tietoa ja sitä kuuluisaa maalaisjärkeä. Ehkäpä korjaavat liikkeet löytyvät siinä vaiheessa, kun ajetaan kunnolla 120 km/h päin seinää. Tai sitten ei. Kyllähän tässä jo lievää uskon puutetta ihmisjärkeen alkaa olla ja se vakavasti otettavuus on poistunut harkinnasta.
Täällä toinen.
Ei tätä voi ottaa vakavissaan. Nuorena mä halusin pelastaa maailman eli tehdä siitä sellaisen kuin itse haluan. Nyt tiedän, ettei se onnistu ja nyt onkin hyvä vain olla ja naureskella.
Moni asia tässä maassa on kuin illanvietossa keksitty vitsi: "ajatelkaa jos vois olla mies? Hehe, joo olis aika kivaa kokeilla! Voiskohan vaan päättää olla mies? " Tämä keskustelu käytiin 2000-luvun alussa baarissa tyttöjen kanssa. Vitsi meni vähän liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotahan jos vielä Trumpista tulee presidentti, niin maailmanmeno alkaa muistuttaa absurdia sarjakuvaa
Se on muistuttanut sellaista jo monta vuotta
Olette kumpikin oikeassa. Haluan takaisin vuoteen 2010 tai jotain sinne päin. Haluan kotiin, siis aikaan missä oli sentään hieman jotain tolkkua. Nykyisin annetaan kaikkien mielenterveystapausten mellastaa maailman huipulla ja suhtaudutaan niihin ihan kuin ne olisi järjissään olevia ihmisiä. Todella pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen.
Ei tätä voi ottaa vakavissaan. Nuorena mä halusin pelastaa maailman eli tehdä siitä sellaisen kuin itse haluan. Nyt tiedän, ettei se onnistu ja nyt onkin hyvä vain olla ja naureskella.Moni asia tässä maassa on kuin illanvietossa keksitty vitsi: "ajatelkaa jos vois olla mies? Hehe, joo olis aika kivaa kokeilla! Voiskohan vaan päättää olla mies? " Tämä keskustelu käytiin 2000-luvun alussa baarissa tyttöjen kanssa. Vitsi meni vähän liian pitkälle.
Olisin enemmän huolissani nousevasta ihmisvihasta kuin, että käyttäisin aikaani siihen että yrittäisin itse pahentaa sitä. Meillä on oikeitakin ongelmia, eikä siihen kuulu se että käytämme aikaa toistemme haarojenvälin miettimiseen.
Ei tässä mitään uutta ole. Jokaisessa aikakaudessa ollut omat älyttömyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen.
Ei tätä voi ottaa vakavissaan. Nuorena mä halusin pelastaa maailman eli tehdä siitä sellaisen kuin itse haluan. Nyt tiedän, ettei se onnistu ja nyt onkin hyvä vain olla ja naureskella.Moni asia tässä maassa on kuin illanvietossa keksitty vitsi: "ajatelkaa jos vois olla mies? Hehe, joo olis aika kivaa kokeilla! Voiskohan vaan päättää olla mies? " Tämä keskustelu käytiin 2000-luvun alussa baarissa tyttöjen kanssa. Vitsi meni vähän liian pitkälle.
Olisin enemmän huolissani nousevasta ihmisvihasta kuin, että käyttäisin aikaani siihen että yrittäisin itse pahentaa sitä. Meillä on oikeitakin ongelmia, eikä siihen kuulu se että käytämme aikaa toistemme haarojenvälin miettimiseen.
Tämä. Outoa että niin monella on pakkomielle siitä miksi joku muu haluaa itsensä määritellä. Let it go.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään uutta ole. Jokaisessa aikakaudessa ollut omat älyttömyytensä.
Juuri näin. Toisinaan on hieman rauhallisempia aikoja, mutta keskimäärin melko sekopäistä meno ollut läpi maailmanhistorian.
Ihmiset olisivat naurettavia jos ei joutuisi elämään planeetalla 8 miljardin muun kanssa. ja itsekin on. Voi voi.
Tämä maailma on aito ja totisinta totta. Yhteiskunta on se mikä on ihan pelleilyä, vaikka jotkut yrittävätkin luoda sillä työkalulla hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku voi vielä uskoa tuohon teoriaan kaiken sen jälkeen, mitä viimeisen neljän vuoden aikana on tapahtunut? Nythän me sitä näytelmää olemme eläneet todeksi! Feikkisota feikkipressalla, feikkivirus, kaikki yhtä suurta näytelmää...
Täytin kaavakkeen jossa sai kertoa mihin käyttää satatuhatta, ööh se tuli firman tilille, nyt raportti auttoiko raha yritystä. Joo auttoihan se, sain hyvät osingot. Samalla tuli voimakas tunne, tämä maailma on jokin hölmöltä, Satulinna, hiekkalaatikko.... Ei voi ottaa todesta.
Vierailija kirjoitti:
Nythän se muistuttaakin lähinnä Mies ja Alaston Ase-elouvaa aina kun Biden seikkailee julkisuudessa lavalla hiekkapusseihin kaatuillen ja portaissa kompastellen.