Pojalla oli lähtenyt yöllä etuhammas irti
Ja tuli vasta nyt kotiin. Ei muista missä hammas on tai mitä edes on käynyt. Ilmeisesti oli käynyt terveyskeskuksessa yöllä kun huulessa on tikki. Itse ei tästäkään mitään muista.
Pelottavaa missä kunnossa se on ollut ja mä en ole tiennyt mitään. Olisin vienyt lääkäriin ja hakenut kotiin. Ja hän on 19v eli tarvitse huolestua. Ei ole alaikäinen. Ap
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta mä ehkä käyttäisin varmuuden vuoksi yksityisellä. Päähän kohdistuneet iskut ovat vakavia ja nuo oireet voi hyvin olla krapulaa mutta myös jotain vakavaa. Eikö olekin parempi katsoa kuin katua?
Joo. Mun oman arvion mukaan vaikuttaa olevan ihan kunnossa (silmät normaalit, puhe selvää) mutta kyllä minäkin mietin mitä on käynyt. Voisi olla fiksua käyttää, etenkin kun tuota päätä särkee edelleen. Toisaalta sekin särky loppui lääkkeellä ja voi johtua ihan vain tuosta iskusta. Ap
No ei tuon ikäisellä pitäisi enää tähän aikaan illalla särkeä krapulan takia päätä. Jos teillä on vakuutus ja mahdollisuus käydä yksityisellä niin menkää. Olette jo ennen puolta yötä kotona kun nyt lähdette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta mä ehkä käyttäisin varmuuden vuoksi yksityisellä. Päähän kohdistuneet iskut ovat vakavia ja nuo oireet voi hyvin olla krapulaa mutta myös jotain vakavaa. Eikö olekin parempi katsoa kuin katua?
Joo. Mun oman arvion mukaan vaikuttaa olevan ihan kunnossa (silmät normaalit, puhe selvää) mutta kyllä minäkin mietin mitä on käynyt. Voisi olla fiksua käyttää, etenkin kun tuota päätä särkee edelleen. Toisaalta sekin särky loppui lääkkeellä ja voi johtua ihan vain tuosta iskusta. Ap
No ei tuon ikäisellä pitäisi enää tähän aikaan illalla särkeä krapulan takia päätä. Jos teillä on vakuutus ja mahdollisuus käydä yksityisellä niin menkää. Olette jo ennen puolta yötä kotona kun nyt lähdette.
Joo no itsekin mietin ettei tuo enää krapulasta ole. Kyllä me mennään. Eipä tarvitse miettiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana: sähköpotkulauta. Niissä pitäisi olla jonkinlainen alkolukko. Muutenkin ovat yksiä turhakkeita.
Tämä on aika satavarma syyllinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku on kuitenkin hänestä huolehtinut eli hänellä on hyviä ystäviä.
Vai oliko poliisi 😅
Sama se vaikka presidentti kunhan on saanut apua. On voinut olla hurjan näköinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no itsekin mietin ettei tuo enää krapulasta ole. Kyllä me mennään. Eipä tarvitse miettiä. Ap
Kannattaa eka tsekata mitä tutkimuksia on jo tehty.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana: sähköpotkulauta. Niissä pitäisi olla jonkinlainen alkolukko. Muutenkin ovat yksiä turhakkeita.
Oliko sähköpotkulaudan nimi Ahmed?
Kännikala ei kauan ui.