Pojalla oli lähtenyt yöllä etuhammas irti
Ja tuli vasta nyt kotiin. Ei muista missä hammas on tai mitä edes on käynyt. Ilmeisesti oli käynyt terveyskeskuksessa yöllä kun huulessa on tikki. Itse ei tästäkään mitään muista.
Pelottavaa missä kunnossa se on ollut ja mä en ole tiennyt mitään. Olisin vienyt lääkäriin ja hakenut kotiin. Ja hän on 19v eli tarvitse huolestua. Ei ole alaikäinen. Ap
Kommentit (29)
No joku on kuitenkin hänestä huolehtinut eli hänellä on hyviä ystäviä.
Yksi sana: sähköpotkulauta. Niissä pitäisi olla jonkinlainen alkolukko. Muutenkin ovat yksiä turhakkeita.
Hänen kannattaa katsoa mitä Omakantaan on kirjattu.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä on ihana juttu :) ap
Toivottavasti ei ole käynyt päähän mitään pahempaa iskua. Muistinmenetys voi johtua muustakin kuin alkoholista.
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko poliisi 😅
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole käynyt päähän mitään pahempaa iskua. Muistinmenetys voi johtua muustakin kuin alkoholista.
Tai ei halua kertoa vaikka muistaa
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana: sähköpotkulauta. Niissä pitäisi olla jonkinlainen alkolukko. Muutenkin ovat yksiä turhakkeita.
Yök miten epähygieenistä
Polkupyörän suuntaviittaan törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
No tätä seuraan. Ihan hyvin tuo puhuu kuitenkin. Yöstä ei muista ja on kuulemma ollut tänään tosi paha olo ja pää kovin kipeä, mutta se voi olla krapulastakin. Mutta tosiaan katon perään. Ap
Muistaako kaverit? Luulisi että joku muistaa kun on lääkärissäkin käytetty kaveria. Ehkä poika ei vain halua mammalle kertoa mitä tuli töpättyä.
Toivottavasti pää on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli minullekin heti mieleen. Lyhytkestoinen musitinmenetys voi tulla kovasta iskusta päähän. Ja se ei aina ole aivan viaton juttu. Toivottavasti hänet tutkittiin hyvin.
Onko puhelin ja lompakko tallessa? Kai väkivalta on voitu sulkea pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä seuraan. Ihan hyvin tuo puhuu kuitenkin. Yöstä ei muista ja on kuulemma ollut tänään tosi paha olo ja pää kovin kipeä, mutta se voi olla krapulastakin. Mutta tosiaan katon perään. Ap
Onko paha olo ja pääkipu helpottanut yhtään päivästä?
Taas sama poika vaikeuksissa? Eilenkö se sillä maastopyörällä kaatui ja vietiin ambulanssilla ...
En tiedä mutta mä ehkä käyttäisin varmuuden vuoksi yksityisellä. Päähän kohdistuneet iskut ovat vakavia ja nuo oireet voi hyvin olla krapulaa mutta myös jotain vakavaa. Eikö olekin parempi katsoa kuin katua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paha olo ja pääkipu helpottanut yhtään päivästä?
Joo ei ainakaan oksentele enää. Päätä valitti äsken mutta särkylääke auttoi siihen särkyyn. Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta mä ehkä käyttäisin varmuuden vuoksi yksityisellä. Päähän kohdistuneet iskut ovat vakavia ja nuo oireet voi hyvin olla krapulaa mutta myös jotain vakavaa. Eikö olekin parempi katsoa kuin katua?
Joo. Mun oman arvion mukaan vaikuttaa olevan ihan kunnossa (silmät normaalit, puhe selvää) mutta kyllä minäkin mietin mitä on käynyt. Voisi olla fiksua käyttää, etenkin kun tuota päätä särkee edelleen. Toisaalta sekin särky loppui lääkkeellä ja voi johtua ihan vain tuosta iskusta. Ap
Ehkä on kävellyt unissaan?