Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille miehen kanssa, joka on eronnut edellisellä viikolla?

Vierailija
20.08.2023 |

Olettaen, että ensivaikutelma suurin piirtein on toiveita vastaava. Onko sulle red flag tuore ero?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohtasin sattumalta miehen, joka oli 3kk aikaisemmin muuttanut pois kodista, jossa asui vaimonsa ja lastensa kanssa. Yhteishuoltajuuskuviot oli jo sovittu, mutta avioero ei ollut vielä valmis, eikä raha-asiat, eli mies edelleen omisti taloa, jossa exänsä asui ja mies itse asui vuokralla.

Tuokin tilanne oli minulle aikas paha ja todella varauksella olen edelleen (nyt mennyt muutama kuukausi ja taloasiat on jo sovittu). Vieläkin mua häiritsee miehen eron tuoreus, koska itse erosin jo vuosia sitten ja muistan kuinka ensimmäinen vuosi oli vasta totuttelua uuteen elämänvaiheeseen ja exäkin vielä ärsytti. Mies väittää olevansa yli exästään ja omilla jaloillaan, mutta pelkään kuitenkin olevani vain ns. rebound ja epäilen suhteen jatkoa.

Viikon jälkeen en menisi treffeille, jos parisuhdetta havittelisin. Jos pelkkää seksiä, niin sitten miksipä ei.

Vierailija
22/31 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennuksena, että 5 vuoden suhde, josta ei lapsia. Lapsia on sitä edellisestä suhteesta. Eivät asuneet yhdessä exän kanssa koskaan, vaan asuivat naapureina ja asuvat edelleen naapureina. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo tänään darrassa palannut yhteen exänsä kanssa. Näin ne menee. Niillä oli vaan riita.

Vierailija
24/31 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos kyseessä on hyvä mies niin vallintoja on kaksi  joko otat heti kopin siitä ja annat toosaa taikka sitten tapaatte vuoden päästä kun se on uittanut kulliaan herpeksessä kondyssa ja muussa thai perseessä

nyt sen saa puhtaana suoraan yhdeltä omistajalta

Vierailija
25/31 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietenkin miehen kullin koosta ja pankkitilin saldosta.

Miksi näitä miehiä aina risoo, että naisetkin haluavat hyvää seksiä? Se kullin koko nyt vaan on olennainen osa yhdyntää.

Vierailija
26/31 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin jos kyseessä on hyvä mies niin vallintoja on kaksi  joko otat heti kopin siitä ja annat toosaa taikka sitten tapaatte vuoden päästä kun se on uittanut kulliaan herpeksessä kondyssa ja muussa thai perseessä

Mieskin voi elää selibaatissa.

Vierailija
27/31 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä. Vaikka olisi eronnut viime viikolla niin eroa on voitu tehdä jo kauan, itselläni oli näin eli olin jo pitkään elänyt parisuhteessa yksin.

Vierailija
28/31 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ukkomiehet käy vieraissa ja vetelee paljaalla.

Ei se parisuhde mikään vankila ole.

Vierailija
29/31 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin miehen kanssa vähän uhkarohkeita ja muutettiin yhteen samana päivänä kun vei eropaperit ja suhde on kestänyt jo yli 10 vuotta. En usko että nykyään olisin niin tyhmä että tekisin samoin 😀

Vierailija
30/31 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen oppinut elämässä niin sen, ettei luotettavaa miestä ole. Itse pidän epärehellisenä sitäkin, että jätetään sanomatta jotain oleellista asiaan vaikuttavaa, kokemukseni mukaan monet miehet eivät pidä tuota valehteluna. Mies tuskin on eronnut ellei nainen ole laittanut eroa vireille. Eräs vikisi avopuolisostaan viime vuonna ja selvästi jo ns. valmisteli minua eroaan varten. Kyseessä mukamas kaikkien mukavana  ja hyvänä tyyppinä pitämä mies, mutta niin vain yritti toimia noin. Nainen ei halunnutkaan erota, joten mitään eroa ei tullutkaan. Onneksi ei varsinaisesti ollut mitään tuon kanssa, vain keskustelua, mutta selvä toimintasuunnitelma oli tuonkin mielessä, jonka jälkikäteen kielsi. "Anteeksi jos olen jotenkin loukannut, en ole tahallani niin tehnyt." Niin, ettehän te ikinä.

Vierailija
31/31 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En halua terapeutiksi. Enkä laastariksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme