Ikävä Big Brotheria!
Tottunut syksyisin ja alkutalvesta fiilistelemään ja pitämään toosaa päällä ja seuraamaan 247:aa. Nyt joutuu olemaan ilman. Toivottavasti palaisi pikaisesti ruutuun takaisin. On meitä faneja vielä vaikka kuinka!
Kommentit (34)
Vaikka viime kausi herätti paljon tunteita puolesta ja vastaan, niin ikävähän tässä tuppaa olemaan. Tykkäsin kaikesta bb:hen liittyvästä ja oli aina mielenkiintoista tutustua taloon ja asukkaisiin. Myös sponsorit ja kaikenlaiset tempaukset oli kiinnostavia. Itselläkin tekee mieli urheilla kun bb:ssä harrastetaan. Viime kausikin oli ihan hyvä vaikka kritiikkiäkin oli.
Olen ykinäinen ja musta oli kiva kun voi aina laittaa striimin päälle ja kuuli puhetta. mikä voisi korvata tämän?
Vierailija kirjoitti:
Olen ykinäinen ja musta oli kiva kun voi aina laittaa striimin päälle ja kuuli puhetta. mikä voisi korvata tämän?
Youtubejani tekee tiukkaa striimii.
Myöskin Upistriimin paluusta liikkuu vahvoja huhuja..
No ei ole kahta viimeisintä kautta kyllä yhtään ikävä. Viimeksi en jaksanut paria jaksoa pidemmälle. Puuduttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen twitchistä katsonut streamejä ja tämäkin toimii ihan ok. Myös ylen kanavien katselu toimii jotenkuten. Radiokin voi olla ystävä.
Viime kausi oli eka mitä en katsonut ollenkaan. Muita kausia tullut katsottua enemmän tai vähemmän. Silti sitä jotenkin kaipaa syksyn ohjelmistoon. Varmaan johtuen siitä että se oli niitä harvoja tosi tv ohjelmia jossa oli aivan tavallisia ihmisiä eikä seiskajulkkiksia jotka kiertää ohjelmasta toiseen.
Sama! Syksyä odotti ennen tuon takia. Pari viimeistä kautta oli surkeita. Aivan ala-arvoista. Olisipa joku muu kanava ottanut bb:n ja motivoitunut tuotantotiimi tekemään.
Tylsää..
Alkaako edes mikään ulkomaan bb tai voiko niitä seurata missään?
Sarjassamme täysin turhia ja typeriä ohjelmia.
Voisi kanssa vähän kiinnostaa ulkomaiden bbt. Jos joku tietää niin kerro pois!
Bb ehkä parhaita ohjelmia telkassa. Tavallisia ihmisiä ja mielenkiintoisia tehtäviä.
Suomen All-stars Big Brother olisi kiva nähdä vielä. Sinne mukaan ainakin vuoden 2006 superpari Kaki ja Sari! Tuokaa myös samalla entisaikoijen jatkuva biletys kaljoitteluineen takaisin! Siellä ne hauskimmat jutut syntyy kun väki on vähän huppelissa kesken pelin!
Kävin juuri ulostamassa joten olen tyydyttynyt paskan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Suomen All-stars Big Brother olisi kiva nähdä vielä. Sinne mukaan ainakin vuoden 2006 superpari Kaki ja Sari! Tuokaa myös samalla entisaikoijen jatkuva biletys kaljoitteluineen takaisin! Siellä ne hauskimmat jutut syntyy kun väki on vähän huppelissa kesken pelin!
Monet siellä olleet eivät ole olleet hyviä roolimalleja (anteeksi nyt kun sanon näin) tai esikuvia -nuorille- ihmisille. Tullut liian kova ihmisen malli, aivopesty ja alkoholin juonti pääasiassa? Sekoilu ei ole hyvä roolimalli. Jos haluaa ottaa rennosti sen voi tehdä muutenkin.
Liian raastava ja ikävä tuli viime kaudesta, kun sai juonia vapaasti. Ei hyvä ollenkaan! Muuten odotan kyllä ohjelman paluuta. All Stars -kausi olisi kova, mutta olisi varmaan lyhyempi. Eli ihan tavis täyspitkä versio toiveena.
BB oli yksi niitä harvoja tositv-ohjelmia, joista jaksoi seurata Suomi-versiota. Useimmissa muissa ohjelmissa ärsyttää ne turhat julkkikset tai julkisuuden perässä olijat, jotka yrittävät antaa itsestään siloteltua kuvaa. BB:ssä on aitoutta. Kukaan ei jaksa niin pitkään teeskennellä jotain mitä ei ole.
Katso vaikka tuota Lehmä-liveä. Kovin on leppoisa meininki. Makailevat kuin porukka BB:ssakin.
Vierailija kirjoitti:
Mene twitchiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene twitchiin.
Siellä enemmän tai vähemmän striimailee myös entisiä BB-asukkaita. Tosin ei järin kiinnostavaa sen jälkeen kuin BB-Olli-Pekka tuli Sri Lankasta.
niinpä