Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kautta ne pakkomyynnissä olevat halvat asunnot menee?

Vierailija
20.08.2023 |

Oikotiellä on vaan kalliit asunnot.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ostaa tiskin alta halvat.

Vierailija
2/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaa kiinnostaa asuntojen osto suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokaupat.com

Vierailija
4/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ulosotonkin myymistä menee itse asiassa oikeiden välittäjien kautta. Huutokaupat.com on viimesijainen. Itse jouduin myymään ulosoton vaatimuksesta asunnon ja mulla oli ihan kunnon välittäjä siinä. Kauppasumma piti hyväksyttää Ulosotossa kyllä ja asiaan liittyi vähän erikoisjärjestelyjä, mutta asunnon myynti-ilmoituksessa asia ei näkynyt mitenkään eikä välittäjän työssä ostajaan nähden.

Vierailija
5/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ulosotonkin myymistä menee itse asiassa oikeiden välittäjien kautta. Huutokaupat.com on viimesijainen. Itse jouduin myymään ulosoton vaatimuksesta asunnon ja mulla oli ihan kunnon välittäjä siinä. Kauppasumma piti hyväksyttää Ulosotossa kyllä ja asiaan liittyi vähän erikoisjärjestelyjä, mutta asunnon myynti-ilmoituksessa asia ei näkynyt mitenkään eikä välittäjän työssä ostajaan nähden.

Ei ne oikotiellä ole ellei siten sillä asunnolla haluta koko ulosotossa olevan velkasaldoa korkoineen asunnon ostajalta. Ei noilla hinnoilla osta kukaan.

Vierailija
6/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutokaupat.com

Siellä on hinnat tapissa ja usein myyjä ei edes hyväksy jos menee alle sen hinnan kuin haluisi. Ne ei ole pakkomyynnissä vaan ihan normaalisti sama kuin oikotiellä se huutokauppa hinnoittelu.

Vierailija
7/7 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne oikotiellä ole ellei siten sillä asunnolla haluta koko ulosotossa olevan velkasaldoa korkoineen asunnon ostajalta. Ei noilla hinnoilla osta kukaan.

Hyvin näyttää kauppa käyvän.