Mitä tehdä roikkuvalle vatsanahalle ison laihdutuksen jälkeen
Kommentit (24)
Yksityinen plastiikkakirurgi leikkaa, hinta n. 4000-5000, riippuu tarvittavista toimenpiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet Ap?
Puol välissä50..kuin? Ei tää tästä luonnollisesti palaudu
Ap
Yhteiskunta maksaa ex-lihavien nahanpoistoleikkaukset, jos on tarpeeksi roikkoja.
Palsta on kyllä mennyt ärsyttäväksi, kun asialliseen kysymykseen tulee vain tällaisia tyhmääkin tyhmempiä hassunhauskoja vastauksia.
Itsellä se roikkuu, lasten saamisen ja painon vaihtelun jäljiltä. Mutta on siinä rasvaakin, joten laihduttamalla se pienenee. Sullako on ap niin, että olet laihduttanut hoikaksi, ja siinä on nyt vain nahkaa? Silloin kai se ei lähde kuin leikkauksella.
Mitäpä luulet, että sille voi tehdä muuta kuin leikata pois?
Vierailija kirjoitti:
Palsta on kyllä mennyt ärsyttäväksi, kun asialliseen kysymykseen tulee vain tällaisia tyhmääkin tyhmempiä hassunhauskoja vastauksia.
Itsellä se roikkuu, lasten saamisen ja painon vaihtelun jäljiltä. Mutta on siinä rasvaakin, joten laihduttamalla se pienenee. Sullako on ap niin, että olet laihduttanut hoikaksi, ja siinä on nyt vain nahkaa? Silloin kai se ei lähde kuin leikkauksella.
Parempia nuo huumorivastaukset on kuin itse aloitus. Täysin turha kysymys, johon on vain yksi vastaus. Leikkaus. Kai nyt hölmökin tajuaa, ettei siihen muu auta?
Vierailija kirjoitti:
Ei, en vielä ole tavoitteessa. On läskiä...näyttää vaan aika pahalta. Ja en ole vielä menossa leikkaukseen. Vasta kun olen tavoitteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kääri rullalle
Muutama ilkeä tollo vastailemassa taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempia nuo huumorivastaukset on kuin itse aloitus. Täysin turha kysymys, johon on vain yksi vastaus. Leikkaus. Kai nyt hölmökin tajuaa, ettei siihen muu auta?
No esim oma vastaukseni on tarkoitettu pohtimaan, että onko se todella vain nahka vai onko siinä roikossa myös rasvaa koska jos on rasvaakin, niin kyllä sitä roikkoa saa pienennettyä laihduttamalla lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en vielä ole tavoitteessa. On läskiä...näyttää vaan aika pahalta. Ja en ole vielä menossa leikkaukseen. Vasta kun olen tavoitteessa.
Ap
Niin. Tosiaan roikkoa saa pienemmäksi, jos siinä on vielä myös rasvaa. Sitten, jos olet jo hoikka muuten, mutta vain ohut nahkapussi roikkuu, eikä se esim puoli vuotta laihdutuksen jälkeenkään pienene, niin sitten joko sopeudut siihen tai toinen vaihtoehto on leikkaushoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITKÄ HUUMORIvastaukset, silkkaa vittuilua!
Kuten tämäkin!
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta maksaa ex-lihavien nahanpoistoleikkaukset, jos on tarpeeksi roikkoja.
Tarkennetaan vielä. Eli jos vatsaroikko hautuu, hiertyy, tulehtuu tai aiheuttaa muun terveysriskin, niin julkisella leikataan. Jos nahan roikkuminen on pelkkä kosmeettinen haitta, pitää mennä yksityiselle ja maksaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi kun syö itsensä takaisin pulleaksi, kun ei ne roikkuvat nahat ainakaan paremmalta näytä mikäli ilman vaatteita pitäisi näyttäytyä.
Ihanko totta. En tiennyt että näyttää rumalta. Oikeasti, oli pakko laihduttaa jo terveydenkin takia.
Ap
Toivottavasti käyt terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääri rullalle
Muutama ilkeä tollo vastailemassa taas
Ne ei ole koskaan kokeneet miltä tuntuu pohtia asioita..
Sama täällä kuin Ap. Noin 34 kiloa hoikempana kauhea nahkapussi. Yleinen terkkari ei korvaansa lotkauta, eikä kuulemma teekkään mitään. Vielä haluan 20 kiloa pois. Jotenkin olin paremman näköinen ennen, nyt vaan näytän oravalta, jolla ällöttävä roikkuvatsa.
No, kerron: mulla, totanoin, "etunen" alkoi kettuileen (niin just svid....). Lääkitys siihen, rupesin taas mittailee aamuverenpainetta, matalalla (105/75). Mulla se tarkottaa sitä, et leposyke korkealla.
Ja se taas tarkottaa sitä, et paino putosi (ja heitättää välillä kun luoja kerjäläistä .....).
No nyt sitten vanhat housut mahtuu jalkoihin, mutta mahanahka roikkuu kun .... kyntöruunan leuka.
Mitenkään päin tää ei taas oo hyvä :(
Napakat ja muotoilevat alushousut voi litistää vatsaa. Eihän se vatsa siitä tietenkään mihinkään lähde, mutta vaatteet istuu paremmin ja onhan se muutenkin kivemman näköistä. Yksityiselle puolelle sitten leikkauttamaan nahka pois, ei ne julkisella puolella leikkaa kuin hurjimmat tapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen vastaus on niin ilmiselvä, että en ihmettele että menee vitsailuksi.
Ei se lähde kuin veitsellä.
Ihanko totta. En tiennyt että näyttää rumalta. Oikeasti, oli pakko laihduttaa jo terveydenkin takia.
Ap