Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankaas ehdotellen vaatekauppoja, joista saa sitä mitä tilaa (lisää aloituksessa)

Vierailija
20.08.2023 |

Olen nyt todennut, että Zalando on aivan per.sees.tä. Selailin menemään Monkin sivustoa ja siellä on sentään viitsitty ilmoittaa koon S ympärysmitta. Siitä on jokseenkin helppoa sitten arvioida oma koko. Zalandolla saa aina arvailla, että mikähän mahtaisi olla oikea koko, ja lähes aina menee pieleen. Ei minun ole mahdotonta löytää vaatteita. On vain kauppoja, joissa se ei ikinä onnistu, ja Zalando on malliesimerkki tästä. Enää en jaksa vaivautua sieltä tilaamaan, ellen löydä jotain, jonka olen hyväksi havainnut jo aiemmin.

Toki minun pitäisi käydä ihan liveshoppailemassa. Sitä en ole tehnyt IKUISUUKSIIN. Voisi yrittää ottaa taas tavaksi XDD. En ole mikään ylikuluttaja. Pointti on se, että näkee menoa ja meininkiä ja saa vähän hyötyliikuntaa. Jotenkin ei vain ikinä jaksa lähteä minnekään. Tuntuu, että kaupat ovat nykyään 99 % netissä.

Taidan tilata Monkilta parit paidat seuraavaksi. Jospa sieltä saisi kerrankin käyttökelpoista kamaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSH, Voglia

Vierailija
2/4 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NOSH, Voglia

Täytyy tutkailla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten epäekologista lenn'tellä halpisriepuja pitkinpoikin maailmaa. Olisivat edes nättejä.

Ei liene vaikeaa ommella itse, instassa pikkupoika 7v aloitti 4v ompelun.

Ota mallia!

Vierailija
4/4 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando on mielestäni yksi parhaimmista vaatteiden verkkokaupoista. Selkeät ja hyvät kuvat ja toimitukset tulleet aina nopeasti perille. Noshin tyylistä en pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi