Kävin vessassa ja meinasin pyörtyä ! Hirveä olo.
Anteeks kun olen taas äänessä, mutta nyt jos saisin pikaista konsultaatio-apua niin oisin tosi kiitollinen.
Menkat siis alkoi eilen kunnolla, useamman päivän myöhässä. Muutamana päivänä tuli vain inan verran rusehtavaa pyyhittäessä. RFSU:lla testattu 2haaleetta plussaa ja Pregentillä nega eilen aamulla kun vuotokin alkoi.
Nyt on normia runsaampi vuoto ja äsken veskissä pyyhittäessä musta tuli ulos 3kpl USEAMMAN SENTIN (n.3cm) mittaista limakalvon kappaletta tms. Ihan niinkuin jotain suolenpätkiä, aika sitkaitakin ! :/ Rupes oikein pyörryttään ja pelottaa, että mitä ihmettä!? Pieniä limakalvon rämmäleitä on aina tullut, mutta ei ikinä mitään tollaista. Hyi h-vetti... Voisko joku nyt pikaisesti kommentoida. Lääkäriinkö lähdettävä?
Kommentit (6)
....vaan mun normaaleja menkkoja enempi vuotoa ja pyörryttää alkoi kun säikähdin tilannetta aika paljon. Sori jos ilmaisin itseni epäselvästi. Samaa mä mietin että jos toi on hyvin varhainen alkuraskauden km tai on ollut ns.kemiallinen raskaus. Nyt on vähän vaikea taas keskittyä työhön. Kiitos sulle !
Soitin terveyskeskukseen ja selitin koko tilanteen - alkuraskauden keskenmenolta sanoi hyvin varmaksi kuulostavan. :(
Piti vielä sen verran kommentoida, että itselläni on ollut sama juttu. (lastakin yritetty jo lähemmäs 2 vuotta, kaiken näköisiä tilanteitakin sattunut matkan varrelle jonkin verran)
Toissa kesänä kierto pitkittyi jopa parilla viikolla, tein ensimmäisen haamun - toinen oli sitäkin haaleampi ja kolmas jo nega. Vielä meni aikaa ennen kuin alkoi menkat ja ne oli hyvin samanlaiset kuin sinulla. Huomattavasti normaalia suurempia hyytymiä. Vuoto muuten ihan normaalin oloista.
Kemiallisia raskauksia on valitettavasti aika usein, aina niitä ei edes tajua.. Kaikkea hyvää jatkossa! :)
En usko että mistään vakavammasta on kyse, eikä nuo johdu alkuraskauden keskemenosta (toki se on voinut kyllä tapahtuakin). Ainakin mulla noita rihmoja tulee joka kierrossa ja ne ovat sellaisia n. 2-3 mm paksuisia, pituudeltaan 5-10 cm ja ovat kirkkaanpunaisia ja venyviä - juuri sellaisia suolenkappaleen (tai tyhjän siskonmakkarankuoren) näköisiä. En ole niitä oikeastaan koskaan mitenkään ihmetellyt. Mitähän lie ovat, toivottavasti eivät ainakaan ole raskaudelle mikään este.
En mä osaa mitään muuta sanoa, kuin että voisiko tuo olla keskenmeno?
Jos vuotoa tulee niin paljon, että tosiaan meinaa mennä jalat alta, niin kyllä menisin lääkäriin.
Tai ainakin soittaisin sinne...
Koita jaksaa!!