Nainen, syötkö e-pillereitä jotta miehen on vaan mukava laueta sisään ?
Ja tykkääthän siitä itsekin.
Miehistä on kuitenkin kova kilpailu ja itse ainakin tykkään miellyttää.
Kommentit (12)
En vaan koska en halua tulla raskaaksi ja paljaalla tuntuu paljon paremmalta.
Miksi säätää pillereiden kanssa? Kierukka on helpompi, jos lapsia ei halua.
Olen ollut muutaman vuoden ilman mitään hormonaalista ehkäisyä, kun kaikista tuli haittoja. Nyt kierrosta puolet käytetään kumia ja puolet täysin ilman ehkäisyä. Kun on pitkä suhde ja säännöllinen kierto, toimii myös kierronseuranta hyvänä ehkäisynä. Tuntuuhan paljaalla paremmalta mutta hormonaalinen ehkäisy vähensi seksihaluja, aiheutti mielialanvaihteluita ja painonnousua, niin empä enää viitsi niitäkään oireita kokea, mieluummin silti kumin kanssa puolet kierrosta.
N27
Syön siksi että saan pään sekaisin hormoneilla ja että olisin lapsillekin koko ajan vihainen kuin perseelle ammuttu karhu. Ja tottakai puoliso muuttuu silmissäni suorastaan vastenmieliseksi. Vasektomiankin se teetti ettei minun näitä pillereitä tarvitsisi syödä mutta menkkojen loppuminen painaa itsekkäässä päässäni enemmän
En todellakaan, sillä e-pillerit vähentävät seksuaalista halukkuutta, kuivattavat limakalvoja ja heikentävät orgasmia. Kondomi on haittavaikutukseton ehkäisy, joten sillä mennään.
Kumppanin miellyttäminen seksissä kuuluu tietysti asiaan, mutta ei nyt oman kehon ja ympäristön hyvinvoinnin kustannuksella!
En käytä tai käyttäisi hormoniehkäisyä, mieluummin laukeaa vaikka johonkin muualle sitten. Kuparikierukka myös hyvä.
Mitä miehet oikein kuvittelevatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin miellyttäminen seksissä kuuluu tietysti asiaan, mutta ei nyt oman kehon ja ympäristön hyvinvoinnin kustannuksella!
En käytä tai käyttäisi hormoniehkäisyä, mieluummin laukeaa vaikka johonkin muualle sitten. Kuparikierukka myös hyvä.
Kondomi. Ei tarvitse laueta "johonkin muualle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä tai käyttäisi hormoniehkäisyä, mieluummin laukeaa vaikka johonkin muualle sitten. Kuparikierukka myös hyvä.Kondomi. Ei tarvitse laueta "johonkin muualle".
Kondomi? Ei kiitos. Paljaalla tuntuu sata kertaa paremmalta....
Kari67 kirjoitti:
Kerrankin joku nainen oikealla asialla. Nimenomaan ne e-pillerit on juuri naisille ja jotta se paneminen olisi parasta, niin naisen tehtävä huolehtia ehkäisystä!
Samaa mieltä. Kerran pokasin parikymppisen sairaanhoitajan baarista ja sänkyyn päästyä se kuiskasi "mulla on pillerit, voit tulla ilman kumia". Laskin yön ja aamun aikana viimeistä tippaa myöten usemman lastin pilluun.
Kerrankin joku nainen oikealla asialla. Nimenomaan ne e-pillerit on juuri naisille ja jotta se paneminen olisi parasta, niin naisen tehtävä huolehtia ehkäisystä!