Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eläkkeelle pitäisi päästä jo 50 vuotiaana

Vierailija
19.08.2023 |

Monella siihen mennessä tulee monenlaista sairautta ja vaivaa eikä kroppa ole enää niin kuin nuoremmilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä pidä. En minä jaksaisi kotona olla. Eikä verenpainelääkitys estä työntekoa.

Luulen, että teen töitä sinne 68-vuotiaaksi. Hengailu on puuduttavaa.

N55

Vierailija
2/6 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsehän sitä. Osa porukkaa jää nyttenkin eläkkeelle 18 vuotiaana. Ongelmaksi onkin muodostunut millä syyllä saadaan yhteiskunta maksamaan kaksi vuotta lapsilisien päättymisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn raskaus tulisi huomioida. K, edustajat olleet usein nelikymppisestä lähtien eläkeläisiä. Vaikka kunto kyllä kestäisi volttikuskina, raksalla tai rekkamiehen yövuorossa tai siivoojana 30v lisää,helpolla kun ovat päässeet, kroppa terveenä. Tasa arvo.

Vierailija
4/6 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin/ pääsin osa-aikasellaiselle nyt 56-vuotiaana, selkävammani takia. En kyllä millään haluaisi jäädä kokonaan pois töistä, siellä on mulle sosiaalista elämää, ystävieni lisäksi, ja kivoja työkamuja 👍🏻

Vierailija
5/6 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas, kun oikeistohallituksen mielestä tuo on vain kansanedustajan eläkkeellepääsemisikä. Tavallinen kansalainen joutaa heidän mielestään tehdä töitä 90-vuotiaaksi asti. Mukisematta.

Vierailija
6/6 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsehän sitä. Osa porukkaa jää nyttenkin eläkkeelle 18 vuotiaana. Ongelmaksi onkin muodostunut millä syyllä saadaan yhteiskunta maksamaan kaksi vuotta lapsilisien päättymisen jälkeen.

Joo. Nuoret pääsee työkyvttömyyseläkkeelle ilmastoahdistuksen aiheuttamista mielenterveyssyistä. Sen sijaan monisairaalla 60-vuotiaalla ei toivoakaan päästä työkyvyttömyyseläkkeelle, kun Kelan "asiantuntijalääkärit" antavat potilasta näkemättä lausunnot, joiden perusteella Kela toistuvasti evää pääsyn työkyvyttömyyseläkkeelle.