Kenestä pitäisi tulla Suomen presidentti vuonna 2024,
Kommentit (298)
Ei Halla-ahosta tai Haavistosta. En myöskään oikein lämpene Väyryselle, hänen junansa meni jo 30 vuotta sitten. Essayahia voisin äänestää ensimmäisellä kierroksella, jos on ehdolla. Toisella kierroksella äänestän vain, jos ei sekä Haavisto että Halla-aho ole ehdolla eli mikäli vain toinen heistä, äänestän ehdottomasti toista ehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väyrysen suosio on samaa luokkaa kuin hänen blogiensa tykkääjämäärä, LOL
Mun laitteilla tykkäykset nollautuvat - ja sitä paitsi, tykkäysten tuijottaminen on juuri sitä woke-tunnepitoisuutta, faktoihin keskittymisen sijaan...
Ai että tykkäykset nollautuvat, kun ovat kaikkien blogien vieressä kaikkien nähtävillä. Keksi parempi. Teet aika hyvää työtä sen eteen, että ihmiset älyävät olla äänestämättä Väyrystä. Jatka samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrysestä, koska hän on älykäs ja asiantunteva, ja lisäksi hän asettaa etusijalle suomalaisen kansan.
https://www.paavovayrynen.fi/2023/06/14/kannattajakortit-tasta/
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrynen EI ole woke. Muistakaa se.
No se ei kiinnosta juuri ketään. Teitä venäläismielisiä on niin vähän että Väyrynen jää häntäpäähän.
Katos kun Väyrysen blogien spämmääjä aktivoitui. Siitähän onkin jo aikaa, oliko viimeksi ennen Natoon liittymistä? Muuta onkin spämmännyt senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väyrysen suosio on samaa luokkaa kuin hänen blogiensa tykkääjämäärä, LOL
Mun laitteilla tykkäykset nollautuvat - ja sitä paitsi, tykkäysten tuijottaminen on juuri sitä woke-tunnepitoisuutta, faktoihin keskittymisen sijaan...
Ai että tykkäykset nollautuvat, kun ovat kaikkien blogien vieressä kaikkien nähtävillä. Keksi parempi. Teet aika hyvää työtä sen eteen, että ihmiset älyävät olla äänestämättä Väyrystä. Jatka samaan malliin.
Eiköhän ihmiset tajua miten asiat on, jos vähäänkään asioita miettivät itse, ja tuntevat vastuullisuutta suomalaisten tulevaisuudesta.
Ja kyllä, tykkäykset tosiaan nollautuvat.
Sehän on sama kenestä pitäisi tulla presidentti, mutta Sanna Marinista tulee presidentti. Itsensä tärkeäksi tekeminen onnistui viimeinkin, kun pääministeriä valittiin. Tämä Jutan ehdokkuus on vain teatteria. Ovat sopineet keskenään, että Jutta peruu ehdokkuuden.
Vierailija kirjoitti:
Katos kun Väyrysen blogien spämmääjä aktivoitui. Siitähän onkin jo aikaa, oliko viimeksi ennen Natoon liittymistä? Muuta onkin spämmännyt senkin edestä.
Mitä mieltä olet Haavisto-spämmääjästä?
Entä Aaltola-spämmääjästä?
Vierailija kirjoitti:
Paavo on vielä liian nuori, 2042 on sopiva vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sama kenestä pitäisi tulla presidentti, mutta Sanna Marinista tulee presidentti. Itsensä tärkeäksi tekeminen onnistui viimeinkin, kun pääministeriä valittiin. Tämä Jutan ehdokkuus on vain teatteria. Ovat sopineet keskenään, että Jutta peruu ehdokkuuden.
Jutan ehdokkuus on keskarin näyttämistä suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo on vielä liian nuori, 2042 on sopiva vuosi.
En edes odota järkiargumentteja woke-mielisiltä.
Mikä se Paavo & Vuokko -muki -juttu oli? Onko totta, että woket rupes mölisemään homoseksuaalisen Pekan tunteiden loukkaamisesta, ja Pekka sai lohtupalkinnoksi päättää Suomen asioista? Jos ei ole totta, on mehevä pila.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrysestä, koska hän on älykäs ja asiantunteva, ja lisäksi hän asettaa etusijalle suomalaisen kansan.
Ja höpö höpö. Iän kaiken Paavon etusijalla on ollut minä itse. Hän itse, joka on narsistien narsisti.
Pääsee taas syyttämään mediaa, kun ei " vieläkään" päässyt presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Matias Pajulan ja Stubbin yhteispresidenteys.
Kuka on Matias, onko hän pyrkimnässä? Miksi kimppatyönä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpö höpö. Iän kaiken Paavon etusijalla on ollut minä itse. Hän itse, joka on narsistien narsisti.
Pääsee taas syyttämään mediaa, kun ei " vieläkään" päässyt presidentiksi.
Eihän tuossa perustelussa ole mitään järkeä. Kyse on siitä, kuka olisi pätevin presidentin virkaan, olettaen, että Suomen presidentti ajaa suomalaisten etua?
Vierailija kirjoitti:
Stubb
-pätevin
-karismaattisin
-laajat kv. verkostot
Kuinka ollakaan. Stubb on päässyt heti kärkeen gallupissa. Haaviston jälkeen vain prosentin erolla?
Voi olla aikamoinen yllättäjä.