Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhakemukseen ei vastausta, hakua vielä jäljellä

Vierailija
19.08.2023 |

Hain reilu viikko sitten yhteen työpaikkaan. Kuulin, että työkaverini oli myös hakenut samaan työhön. Hänelle oli vastattu samana päivänä, että ei kiitos. Minulle ei ole vastattu mitään. Huomiseen asti haku auki. Voikohan tämä tarkoittaa sitä, että jotain ehkä kuuluu?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa näin tosissaan ja vakavasti jokaisen työhakemuksensa, niin tulee olemaan kyllä todella rankkaa työn hakeminen.

Vierailija
42/49 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa näin tosissaan ja vakavasti jokaisen työhakemuksensa, niin tulee olemaan kyllä todella rankkaa työn hakeminen.

Toiset on tunnollisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset on tunnollisia

Ei tuo ole millään lailla "tunnollista", vaan aivan turhaa stressausta ja spekulointia. Useimmat joutuvat hakemaan kymmeniä tai satoja paikkoja ennen kuin tulevat valituksi, hulluksihan siinä tulee jos jokaista hakemustaan tuolla lailla vatvoo ja odottelee.

Vierailija
44/49 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset on tunnollisia

Ei tuo ole millään lailla "tunnollista", vaan aivan turhaa stressausta ja spekulointia. Useimmat joutuvat hakemaan kymmeniä tai satoja paikkoja ennen kuin tulevat valituksi, hulluksihan siinä tulee jos jokaista hakemustaan tuolla lailla vatvoo ja odottelee.

Eihän sitä tiedä ikinä ihmisten tilanteita, paljonko on jo haettu

Vierailija
45/49 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä anaisin sulle neuvon että ha samalla myös muihin paikkoihin. Se poistaa sulta tuon jännityksen miten tässä käy . Ja se tekee susta myös vapaamman ja rennomman.

Kyllä se työpaikka sieltä tulee.

Tiedän itse miltä tuntuu, mutta minua on auttanut tuo useaan paikkaan satsaaminen,

Vierailija
46/49 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä anaisin sulle neuvon että ha samalla myös muihin paikkoihin. Se poistaa sulta tuon jännityksen miten tässä käy . Ja se tekee susta myös vapaamman ja rennomman.

Kyllä se työpaikka sieltä tulee.

Tiedän itse miltä tuntuu, mutta minua on auttanut tuo useaan paikkaan satsaaminen,

Kiitos neuvosta. Tässä on haettukin moneen paikkaan. Sitä vaan odottaa, että kelpais jonnekin.

Vierailija
47/49 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä spekuloida omaa asemaansa

Vierailija
48/49 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä tullut mitään vastausta . Taisin jäädä rannalle