Työhakemukseen ei vastausta, hakua vielä jäljellä
Hain reilu viikko sitten yhteen työpaikkaan. Kuulin, että työkaverini oli myös hakenut samaan työhön. Hänelle oli vastattu samana päivänä, että ei kiitos. Minulle ei ole vastattu mitään. Huomiseen asti haku auki. Voikohan tämä tarkoittaa sitä, että jotain ehkä kuuluu?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaa näin tosissaan ja vakavasti jokaisen työhakemuksensa, niin tulee olemaan kyllä todella rankkaa työn hakeminen.
Toiset on tunnollisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaa näin tosissaan ja vakavasti jokaisen työhakemuksensa, niin tulee olemaan kyllä todella rankkaa työn hakeminen.
Toiset on tunnollisia
Ei tuo ole millään lailla "tunnollista", vaan aivan turhaa stressausta ja spekulointia. Useimmat joutuvat hakemaan kymmeniä tai satoja paikkoja ennen kuin tulevat valituksi, hulluksihan siinä tulee jos jokaista hakemustaan tuolla lailla vatvoo ja odottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset on tunnollisia
Ei tuo ole millään lailla "tunnollista", vaan aivan turhaa stressausta ja spekulointia. Useimmat joutuvat hakemaan kymmeniä tai satoja paikkoja ennen kuin tulevat valituksi, hulluksihan siinä tulee jos jokaista hakemustaan tuolla lailla vatvoo ja odottelee.
Eihän sitä tiedä ikinä ihmisten tilanteita, paljonko on jo haettu
Mä anaisin sulle neuvon että ha samalla myös muihin paikkoihin. Se poistaa sulta tuon jännityksen miten tässä käy . Ja se tekee susta myös vapaamman ja rennomman.
Kyllä se työpaikka sieltä tulee.
Tiedän itse miltä tuntuu, mutta minua on auttanut tuo useaan paikkaan satsaaminen,
Vierailija kirjoitti:
Mä anaisin sulle neuvon että ha samalla myös muihin paikkoihin. Se poistaa sulta tuon jännityksen miten tässä käy . Ja se tekee susta myös vapaamman ja rennomman.
Kyllä se työpaikka sieltä tulee.
Tiedän itse miltä tuntuu, mutta minua on auttanut tuo useaan paikkaan satsaaminen,
Kiitos neuvosta. Tässä on haettukin moneen paikkaan. Sitä vaan odottaa, että kelpais jonnekin.