Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava harmitteli, kun hänet on pudotettu erään porukan tapaamisista

Vierailija
18.08.2023 |

Sattumoisin kuulin myös toisen samaan porukkaan kuuluvan henkilön version. Päättivät 'testata', ottaako tämä yksi omatoimisesti koskaan yhteyttä kehenkään tai järjestää ikinä mitään. Ei. Odottelee vaan, että muut järkkää, kutsuu, ottaa yhteyttä. Ja varsinkin kun se viimeinen yhteinen reissu oli tämän saman henkilön toiveesta juuri tiettynä hetkenä, ja mahdollisimman pienen budjetin reissu ja sitten hän peruikin, niin eipä ole enää muilla halukkuutta vetää perässä.
Pitäisikö tuttavalle vihjaista, miksi hänet on 'unohdettu'?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kerro tuttaville mitään tuollaista, joten aika avoimesti tuttusi asioitaan selostaa.

Vierailija
2/7 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi häärätä järjestelemässä? Itse ainakin tykkään olla se, joka päättää asioista enkä kaipaa muiden osallistujien (huonoja) ideoita. Minulle sopii hyvin, että osa porukasta vaan ilmestyy paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien pitäisi häärätä järjestelemässä? Itse ainakin tykkään olla se, joka päättää asioista enkä kaipaa muiden osallistujien (huonoja) ideoita. Minulle sopii hyvin, että osa porukasta vaan ilmestyy paikalle.

Ehkä tässä onkin kyse siitä, että kun joku järkkää, niin tää yksi haluaa, että päivä siirretään ja ohjelma muutetaan hänen kukkarolleen sopivaksi ja lopulta hän peruukin.

Vierailija
4/7 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sosiaalista paskaa tämä oikein on olevinaan?

Vierailija
5/7 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika teinixiltä.

Vierailija
6/7 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi tuttavalle vihjata yhtään mitään? Mitä sä siitä hyödyt?

Vierailija
7/7 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin mietit kaverin asioita ja toisenkin kaverin asioita, pitäisikö sun miettiä omia asioita?

Esimerkiksi sitä, miksi sinun kanssasi halutaan juoruilla toisten selän takana? Ja miksi koet tarvetta lähteä sörkkimään omaa oksennustasi soppaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi