Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korva tukossa flunssa

Vierailija
18.08.2023 |

Kurkku ollut kipeä ja eilen korva mennyt tukkoisen tuntuiseksi. Kuulen kyllä korvalla, mutta tuntuu ärsyttävältä. Lääkäri katsoi korvaan ja sanoi, että ei ainakaan ole tulehtunut

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä korva aukeaa ja taas menee lukkoon.

Vierailija
2/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain allergialääkettä. Se tuntuu vähän avaavan korvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa selvää pumppausliikkeestä, jolla korvan voi saada auki. Minä tein niin, koska tuntui, että siellä on jotain märkää. Ja märkäähän sieltä tulikin.

Toinen keino on se, että otetaan kiinni nenästä ja yritetään puhaltaa ilmaa samalla sieltä nenästä.Tämäkin on lääkärin neuvoma konsti korvien aukaisuun.

Vierailija
4/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otapa selvää pumppausliikkeestä, jolla korvan voi saada auki. Minä tein niin, koska tuntui, että siellä on jotain märkää. Ja märkäähän sieltä tulikin.

Toinen keino on se, että otetaan kiinni nenästä ja yritetään puhaltaa ilmaa samalla sieltä nenästä.Tämäkin on lääkärin neuvoma konsti korvien aukaisuun.

Kiitos. Tein tätä puhallus juttua, mutta se tuntui auttavan vain hetkellisesti.. Kun otin antihistamiinia, tuntui selvästi miten korva "suhahti" auki. Ehkä minun tilanteessani tosiaan flunssa tehnyt painetta/turvotusta tuonne.

Vierailija
5/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt ohjetta korvan pumppaamiseen. Tarkoitatko siis, että korvan nipukasta painetaan sormella kiinni, auki, kiinni

Vierailija
6/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vaan korvatulehdus?

Vierailija
7/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa saada lapsivapailla viikolla oikein KUNNON FLUNSSA.

mutta aina ne tulee silloin kun lapsi on :(

Vierailija
8/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menee ohi parissa viikossa. Paine-eroja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme