Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punastuminen liikkuessa

Vierailija
18.08.2023 |

Menen aivan tulipunaiseksi kun kävelen tai juoksen hikeen asti itseni. Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla sama. Punastelen kyllä muutenkin herkästi. Olen oppinut olemaan välittämättä liikunnan aiheuttamasta punastumisesta. Ei ne muutkaan hikisinä hehkeimmillääm ole. Parikymppisenä kun kävin salilla, peitin kestävällä meikkivoiteella. Silloin se tuntui tärkeältä peittää punastelu.

Vierailija
2/4 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on samaa, mutta liikkuessa en pidä sitä ongelmana. Kylmä suihku jälkeen päin auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla sama. Punastelen kyllä muutenkin herkästi. Olen oppinut olemaan välittämättä liikunnan aiheuttamasta punastumisesta. Ei ne muutkaan hikisinä hehkeimmillääm ole. Parikymppisenä kun kävin salilla, peitin kestävällä meikkivoiteella. Silloin se tuntui tärkeältä peittää punastelu.

Sama stoori täälläkin. Olen perinyt tämän ominaisuuden äidiltäni, hän on samanlainen "paloauto". Nuorempana häpeilin sitä että punastun ja punoitan niin herkästi, mutta nykyään viittaan kintaalla koko asialle. Jos se häiritsee jotakuta niin antaa häiritä. Sitäpaitsi jos liikunnan jälkeen ei ole hiki eikä nassu punainen niin ei ole mitään tehnytkään :D 

Vierailija
4/4 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain hyvä. Tietää tekevänsä jotain oikein, kun kasvot punoittaa tai hiki virtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi