Miksi farkut on niin suosittu vaatekappale?
Ovat mielestäni epämukavia ja todella harvan päällä edes näyttävät hyvältä.
Kommentit (34)
Det övriga utbudet är rätt skralt. Man skulle själv gärna använda annat än jeans men utbudet av snygga byxor av god kvalitet och med något snyggt mönster är i praktiken obefintligt.
Minkälaisissa housuissa ap:n mielestä perse sitten näyttää hyvältä? Minusta hyvin istuvat farkut nimenomaan tekevät sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Samaa mieltä. Sain traumat teinivuosina 501:stä.
Farkuissa on eroja kankaan suhteen, esim diesel on huomattavasti laadukkaampi kun levis farkut. Farkut on Amerikassa työasu vähän samoin kuin Suomessa haalarit.
Kaikkein surkeimmat farkut ovat nämä, joihin on laitettu se pari prosenttia elastaania. Se riittää pilaamaan farkut täysin. Nykyisin saa olla todella tarkkana, että ostaa 100% puuvillaiset farkut. Se elastaani saa farkut tietty venymään. Sovittaessa voi näyttää hyvältä, mutta siihen se jää. Kangas ei kestä, niin kuin normaalissa, hiostavat enemmän ja sitten nopeasti ne farkut on muodottomat. Kerran vahingossa ostin ja oli viimeinen kerta.
t. Farkkujen suurkuluttaja
Minä en ainakaan löytäisi ilman elastaania minkäänlaisia farkkuja tai muitakaan housuja. Jos on standardivartalo niin sitten löytyy. Olen kyllä löytänyt itselleni sopivan mallin. Farkut ovat rennot jokaiseen arkimenoon ja useille työpaikoillekin sopivat vaatteet. Minun farkkuni kestävät kyllä vuosia elastaanista huolimatta. Käytän toki muitakin vaatteita. Kesähelteellä en niitä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpot mielestäni, taskut ym. Kesähelteellä epämukavat. Ei ne huonoiltakaan näytä.
Näyttää ne huonoilta. Ihmisten takapuolet eivät ole kovin kaunista katseltavaa.
Ap
No pitää olla nätti pieni levispeppu!
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisissa housuissa ap:n mielestä perse sitten näyttää hyvältä? Minusta hyvin istuvat farkut nimenomaan tekevät sen.
Todella harvan perse näyttää hyvältä missään housuissa, joten en ymmärrä miksi sitä pitää vielä yrittää farkuilla korostaa.
Ap
Nuoriso on valintansa tehnyt, kun katson noita 16-vuotiaita. Pääsääntöisesti on verkkarit päällä, niin vapaalla kuin koulussakin. Joskus kun pitää farkut pukea, se on kuulemma ahdistavaa. Puhumattakaan, kun on isommat juhlat tulossa, että pitäisi suorat housut laittaa, tosin ne ovat sentään päällä mukavammat kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpot mielestäni, taskut ym. Kesähelteellä epämukavat. Ei ne huonoiltakaan näytä.
Ap
Nykyään tuntuu, että edes teineillä tytöillä ei ole enää sellaista, vaan aika isopyllyisiä näyttävät olevan. Se on se digiaika varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kapea lättäpyllykö kaunis?
Minunkin mielestä farkut ovat epämukavat ja ovathan ne jotenkin tylsät ja arkiset. Itse käytän hameita ja mekkoja, paljon mukavampia sukkahousujenkin kanssa! Kesällä menee myös pellava- tai silkkihousut.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestä farkut ovat epämukavat ja ovathan ne jotenkin tylsät ja arkiset. Itse käytän hameita ja mekkoja, paljon mukavampia sukkahousujenkin kanssa! Kesällä menee myös pellava- tai silkkihousut.
Mun mielestä taas sukkahousut ovat harvoin kovin mukavat päällä. Pellavahousut ovat aina vähän rypyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä. Naisilla perseet nykyään ihan kauheita lihavan mummon perseitä.
Farkkukansa haluaa kuulua massaan, ei erottua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä. Naisilla perseet nykyään ihan kauheita lihavan mummon perseitä.
Ei sellainenkaan ole kaunis, mutta sopivasti pyöreyttä pitää löytyä. Ja kaunis lantionkaari, ei mikään suorakaideperä.
Farkut ei ole asuste! Huivi tai vyö on asuste.