Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän surettaa, ei ole oikein uusia vaatteita syksyksi

Vierailija
18.08.2023 |

Syksyyn on kiva pukeutua, ja mieluiten uusiin vaatteisiin. Minun pitää mennä paljolti viime talven vaatteilla. On minulla kaksi uutta paitaa, mutta niillä ei pitkälle pötkitä.

Onko teillä uusia syysvaatteita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta uutta kuin untuvatakki, aluspaita ja pitkät villasukat. Vanhoista vaatteista olen pitänyt huolta, poistan nypyt villavaatteista, tuuletan ja höyrytän.

Vierailija
22/22 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla mennään. Laitan vuodenaikavaatteet aina pois näkyviltä sesongin tai useamman yli ullakolle ja käyn sitten säiden vaihtuessa hakemassa sen laatikon ja tyhjennän vaatekaappiin. Ihana kun värit ja tekstuurit vaihtuvat, eikä tarvitse ostaa mitään. Usein sitä on unohtanut, että tällainen huisa hame tai skarpit housut on. Saa se shoppaamisen ja uusien vaatteiden ilon, mutta ei tarvi poistua kotoaan tai käyttää rahaa. 

Syksylaatikossa oli esim. pari kasmirvillapaitaa ja -takkia,  parit villakangashousut ja -hameet, vakosamettibleiseri, lyhyt ja pitkä villakangastakki. Kesämekot pakkaan sinne ja tyyliin pellavahousut ja sadetakki, t-paidat ja trenssi jatkaa elämäänsä vielä jonkin aikaa käyttövaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi