Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikat ja pienet naiset on kuumia

Vierailija
17.08.2023 |

En tiedä mitään kuumempaa kuin tasku veenuksia ja söpöjä keijukaisnaisia. Haluan kaapata heidät kainalooni ja syliini. Heidän hoikat jalat, etupimpero ja söpöimmistä söpöin pieni beba jota hivellä. Itsestään välittävä nainen ja liikunnallinen nainen on kuuma. Muita?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan isot ja lihavat naiset ovat ihania.

Painu sinä läskien kimppuun ja anna muiden ihailla siroja naisia.

Vierailija
22/34 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157 cm:ä pitkä ja normaali painoinen nainen. Haluaisin olla vähintään 168 cm:ä pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset ovat hot, mutta mieluusti saa olla pyöreyttä. Nam!

Vierailija
24/34 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 157 cm:ä pitkä ja normaali painoinen nainen. Haluaisin olla vähintään 168 cm:ä pitkä.

Miksi? Lyhyet ja pienikokoiset on söpöjä.

Jos lapsia voisi jotenkin tilata liukuhihnalta, niin tekisin söpön lyhyen tytön jonkun lyhyen komean miehen kanssa.

Vierailija
25/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 149 cm pitkä ja hyvin siro, sporttinen kroppa, muotoja löytyy. Rinnat on DD kuppia ja pystyt, tässä sirossa ja pienessä kropassa DD kupin rinnat ovat suhteettoman suuret. Rinnan ympärys 105-110 cm

Minä yritin ostaa teiniosastolta vaatteita (paitapuseron ja farkkuja) muutoin oli hyvät mutta tissit ja lantio/peppu eivät mahtuneet koska on naisen muodot.

Käytän 10 vuotiaan poikani vaatteita välillä, esim college hupparia ja college shortseja. Kun peppu mahtuu jos on joustavaa kangasta Samoin lainaan välillä kenkiä hänen kanssaan

Huh, aika älytön rinnanympärys tuohon pituuteen. Mikä sun lantion ympärys on?

Minulla on kapea lantio 92 cm

Vierailija
26/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hoikat ja tiimmit

mimmit paitsi kiihottavia, myös suorituskykyisiä sängyssä ja missä vaan vaikka autossa tms. Paksummilla ei taida onnistua ihan kaikki akrobatia. Nuoret ja hoikat on myös halukkaita. Tieteellinen faktahan on, että iän ja kilojen myötä myös libido laskee.

Kyllä meitä keski-ikäisiä himokkaita naisiakin on. Olen itse 48 v ja seksi maistuu ihan joka päivä. Omaa kivaa on päivittäin myös.

Vierailija
27/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 149 cm pitkä ja hyvin siro, sporttinen kroppa, muotoja löytyy. Rinnat on DD kuppia ja pystyt, tässä sirossa ja pienessä kropassa DD kupin rinnat ovat suhteettoman suuret. Rinnan ympärys 105-110 cm

Muistan että lukiossa oli rinnakkaisluokalla yksi tällainen taskuvenus, tosin 155cm tai sinnepäin mutta sillä oli oikeasti niin koomisen suuret rinnat että ihmettelin miten se pystyy avaamaan kotioven kun se ei ainakaan voi mitenkään nähdä avainmenreikää niin läheltä ovea että kädet ulottuisivat.

Tämäkään ei ollut siis lihava vaan itse vyötäröltä ja sääristä ihan hoikka sekä suht pienipeppuinenkin sikäli kuin yksikään poika pystyi siinä iässä irrottamaan katsettaan noin alas. Ainoa kerta kun olen oikeasti pohtinut ylikierroksilla pyörivästä hormonitoiminnasta huolimatta että tuon tytön kannattaisi käydä pienennyttämässä tissit vaikka A-kupeiksi niin se olisi edelleenkin sietämättömän hyvän näköinen eikä kärsisi koko elämää selkäkivuista.

Vierailija
28/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan että lukiossa oli rinnakkaisluokalla yksi tällainen taskuvenus, tosin 155cm tai sinnepäin mutta sillä oli oikeasti niin koomisen suuret rinnat että ihmettelin miten se pystyy avaamaan kotioven kun se ei ainakaan voi mitenkään nähdä avainmenreikää niin läheltä ovea että kädet ulottuisivat.

Tämäkään ei ollut siis lihava vaan itse vyötäröltä ja sääristä ihan hoikka sekä suht pienipeppuinenkin sikäli kuin yksikään poika pystyi siinä iässä irrottamaan katsettaan noin alas. Ainoa kerta kun olen oikeasti pohtinut ylikierroksilla pyörivästä hormonitoiminnasta huolimatta että tuon tytön kannattaisi käydä pienennyttämässä tissit vaikka A-kupeiksi niin se olisi edelleenkin sietämättömän hyvän näköinen eikä kärsisi koko elämää selkäkivuista.

Olen tuo isorintainen mutta lyhyt ja siro muutoin. Vaikka rinnat ovat isot, niin en ole eläissäni ollut selkä-tai hartiakipeänä. Luulen sen johtuvan urheilusta, kun koko kroppaa on treenattu jaksaa kehokin kannatella painavia rintoja. Urheilu kannattaa aina!

Vierailija
29/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan isot ja lihavat naiset ovat ihania.

Painu sinä läskien kimppuun ja anna muiden ihailla siroja naisia.

Saatanan pelle!

Vierailija
30/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo isorintainen mutta lyhyt ja siro muutoin. Vaikka rinnat ovat isot, niin en ole eläissäni ollut selkä-tai hartiakipeänä. Luulen sen johtuvan urheilusta, kun koko kroppaa on treenattu jaksaa kehokin kannatella painavia rintoja. Urheilu kannattaa aina!

Kans isorintainen, mutta on hartia/yläselkävaivaa kyllä ja ryhtikään ei mikään paras rintojen painosta johtuen. Ei niitä kipuja ollut nuorempana. Urheilua olen harrastanut 30 v säännöllisesti.

Vierailija
31/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, olen itse 185cm ja kyllä hoikka 175+cm nainen sytyttää minut.

Rintojen koolla ei niinkään merkitystä kunhan ne on ja suhteessa kropan muihin muotoihin.

Hoikkareitinen, pienipyllyinen, kapeahartiainen eli ei tiimalasikroppainen - voi olla pienetkin rinnat

Reitevämpi tiimalasikroppainen nainen - rinnat siellä C ja isommat kivat käteen sopivat

Itselläni nuo alle 160cm naiset osuu polviin eikä niitä juuri huomaa.

Vierailija
32/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hoikat ja tiimmit mimmit paitsi kiihottavia, myös suorituskykyisiä sängyssä ja missä vaan vaikka autossa tms. Paksummilla ei taida onnistua ihan kaikki akrobatia. Nuoret ja hoikat on myös halukkaita. Tieteellinen faktahan on, että iän ja kilojen myötä myös libido laskee.

Nuoret naiset saavat huonointa seksiä.

Vierailija
33/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen koolla ei niinkään merkitystä kunhan ne on ja suhteessa kropan muihin muotoihin.

Hoikkareitinen, pienipyllyinen, kapeahartiainen eli ei tiimalasikroppainen - voi olla pienetkin rinnat

Reitevämpi tiimalasikroppainen nainen - rinnat siellä C ja isommat kivat käteen sopivat

Ja mikä sun kommentin pointti oli? Tulla haukkumaan lyhyitä naisia? Olisit sinäkin ollut fiksumman oloinen ilman kommenttiasi joka ei liittynyt mitenkään aiheeseen. Perusta oma ketju jos haluat puhua pitkistä naisista. Mut joo tulit sitten tänne naisvihaasi purkamaan ja mitätöimään lyhyitä naisia.,,

Vierailija
34/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä sun kommentin pointti oli? Tulla haukkumaan lyhyitä naisia? Olisit sinäkin ollut fiksumman oloinen ilman kommenttiasi joka ei liittynyt mitenkään aiheeseen. Perusta oma ketju jos haluat puhua pitkistä naisista. Mut joo tulit sitten tänne naisvihaasi purkamaan ja mitätöimään lyhyitä naisia.,,

En haukkunut lyhyitä naisia. En vain huomaa heitä