Pääseekö tupakasta muka eroon nuuskan avulla?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse miettiä moisia. Ei tarvitse yrittää päästä tupakasta eroon kun ei edes aloita.
En minäkään polta enkä käytä mitään nikotiinituotteita, niin en tiedä. Siksi kysyn.
Poltin 16 vuotta tupakkaa. Nyt kaksi vuotta ilman. Ensin nuuskalla vuosi ja nyt olen siirtynyt nikotiinipusseihin.
Eli ainakin minulla auttoi.
Vierailija kirjoitti:
Poltin 16 vuotta tupakkaa. Nyt kaksi vuotta ilman. Ensin nuuskalla vuosi ja nyt olen siirtynyt nikotiinipusseihin.
Sitten vaan vielä irti siitä nikotiinista
Vierailija kirjoitti:
🤣 Ja viekkarit tulee jos et saa pussia suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 Ja viekkarit tulee jos et saa pussia suuhun.
Ihan varmasti tulee. On se silti parempi kuin aikaisempi tilanne, jossa heräsin yöllä yskimään ja kurkku oli jatkuvasti limassa ja kipeä.
Ei ollut tarkoitus missään nimessä väittää että nikopussit on jotain lääkettä. Ovat vaan paljon pienempi paha ainakin itselleni.
En ole myöskään sairastanut keuhkoputkentulehdusta tai poskiontelontulehdusta sen jälkeen kun lopetin tupakoinnin. Tupakoidessa sain 2 kertaa vuodessa syödä antibiootteja jompaan kumpaan.
Onneksi ei tarvitse miettiä moisia. Ei tarvitse yrittää päästä tupakasta eroon kun ei edes aloita.