Mitä ajatuksia herää ihmisestä...
joka keittää työpaikalla vapaaehtoisesti kahvia muille työntekijöille, vaikka ei itse juo sitä?
Kommentit (15)
Suloinen ja huomioiva. Oih lämminsydäminen. Ehkä hieman alistuva ja nöyrä. Rakastelisin häntä
Vierailija kirjoitti:
Että hitusen outoa
Miksi? Minä keitän ihan mielelläni sumpit kollegoille, jos ehdin ensimmäisenä tauolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että hitusen outoa
Miksi? Minä keitän ihan mielelläni sumpit kollegoille, jos ehdin ensimmäisenä tauolle.
Rakastan sinua 💕💕💕💕💕💕
Joku esihenkilö, joka yrittää luoda kivaa ilmapiiriä, voisi toimia noin. Muuten vähän outoa
Itse keitän usein, meillä on vuorotyö ja aina nyt vähintään seuraavalle vuorolle keitän vaikka itse en juo.
Kiltti työntekijä on helppo pilkan kohde jopa täällä. Vattu te ootte sääliöitä. Tämä yhteiskunnassamme mättää. Jos joku on kiltti ja avulias hän on pilkankohde heti. Ei ihme että ketään ei enää auteta kadulla jos kaatuu puörällä. Hänhön olisi luuseri.... suomalaiset olette häpeäksi.
Ai OUTOA OLLA KIVA MUILLE. just. Loistavaa suomalaisuutta taas palstalla. Oikee valioyksilöt takoo kirjaimia täällä. Ei ihme et työpaikka ja koulukiusaaminen rehottaa.
Se myrkyttellöö sitä. Ulostusainetta seassa ..vähintään .
Pitäisin melko outona koska meillä on niin vittumainen työyhteisö
Ei saatana näitä, mitä ajatuksia herättää avauksia...
Hyvä aloitus mutta taas sait totuuden palstalaisten aatemaailmasta. Kannattiko?
Että hitusen outoa