Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko eri ihmisille erilaisia asioita?

Vierailija
17.08.2023 |

Olen pohtinut tätä nyt ja oppinut kantapään kautta, että esim. anopille kuuluu aina sanoa että hyvää kuuluu ja kaikki on hienosti, eikä vaikeisiin asioihin saa häneltä minkäänlaista empaattista reaktiota. Joillekin ystävilleni taas voin kertoa kaiken ja he kestävät myös vaikeampia tunteita/ajatuksia ja kokemusten jakoa.
Itseäni harmittaa tämä, etten voi olla läheinen esim. anoppini kanssa. Ei ihmissuhde ole läheinen ja aito, jos ei saa kertoa myös elämän varjopuolista.
Kenelle sinä kerrot ja mitä? Harmittaako sinua tällaiset ihmissuhteet jotka eivät ole läheisiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisille toki puhuu eri asioista riippuen missä ympyröissä on tavannut. Joillekin kertoo kaikki ja joillekin vain perusläppää.

Vierailija
2/4 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Juuri noin, että toisille kevyempiä asioita, joillekin syvempiä tunteita, sen mukaan kuka missäkin pystyy olemaan läsnä. Joskus harmitti kovastikin, että vanhempien kanssa läheiset välit eivät ole mahdolliset, mutta olen asian sittemmin hyväksynyt. Onneksi on löytynyt hyviä ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Juuri noin, että toisille kevyempiä asioita, joillekin syvempiä tunteita, sen mukaan kuka missäkin pystyy olemaan läsnä. Joskus harmitti kovastikin, että vanhempien kanssa läheiset välit eivät ole mahdolliset, mutta olen asian sittemmin hyväksynyt. Onneksi on löytynyt hyviä ystäviä.

Kiitos, tämä lohdutti. Minullakin on onneksi hyviä ystäviä, joiden kanssa elämän jakaminen on vastavuoroista ja aitoa. Jatkanpa hyvän päivän toivotuksia anopin kanssa.

Ap

Vierailija
4/4 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi