Hyviä minimizer-rintaliivejä?
Niin, suositelkaa. Ovatko ne kaikki sellaisia hirmu "isoja" toppimallisia, vähän kuin sporttiliivejä vai löytyisikö vähän sirompia? 70 ympäryksellä etsin.
Kommentit (7)
Mä olen kokeillut muutamaa mallia (ei urheilurintsikkamaisia) ja minimoimisen sijaan ne onkin laittaneet tissit oikein törölle 🤦😅 Itsellä kokemus että kaarituettomat bralette-liivit tekevät hyvän minimointiefektin (koko 75G-H että on sitä minimoitavaa jonkin verran.) Bralette-liivin vaan pitää istua sitten täydellisesti että tukevat tarpeeksi ja tulee kuitenkin ok muoto etumukseen, jos haluaa käyttää muuallakin kuin kotioloissa/ulkonäöllä väliä tyköistuvien vaatteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kokeillut muutamaa mallia (ei urheilurintsikkamaisia) ja minimoimisen sijaan ne onkin laittaneet tissit oikein törölle 🤦😅 Itsellä kokemus että kaarituettomat bralette-liivit tekevät hyvän minimointiefektin (koko 75G-H että on sitä minimoitavaa jonkin verran.) Bralette-liivin vaan pitää istua sitten täydellisesti että tukevat tarpeeksi ja tulee kuitenkin ok muoto etumukseen, jos haluaa käyttää muuallakin kuin kotioloissa/ulkonäöllä väliä tyköistuvien vaatteiden kanssa.
Millaisia braletteja olet käyttänyt? Minulla ongelma noissa on, että ne eivät erottele rintoja. Päivän mittaa rinnat sitten liiskaantuvat yhteen ja tissinvälihiki on maailman ällöttävintä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Triumphin kaarituelliset.
Näitä tulin minäkin suosittelemaan.
Eli mallin nimi on True Shape sensation w01.
Nämä ovat yllättävän ohuet ja kevyet ja pitävät mallinsa. Olen käyttänyt näitä jo vuosia.
Vielä tukevammat löytyy Marks & spenceriltä, ne on myös edullisemmat. Tulevat vielä enemmän ylös ja peittävät enemmän.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia braletteja olet käyttänyt? Minulla ongelma noissa on, että ne eivät erottele rintoja. Päivän mittaa rinnat sitten liiskaantuvat yhteen ja tissinvälihiki on maailman ällöttävintä. Ap
Joo toi on niin inhaa, mulla on urheilurintsikoita jotka tekee tuon liiskausefektin. Laitan linkin mitkä ei ole mulle tätä tehneet: https://www.lumingerie.fi/dalis-bralette-tummansininen
Noissa ainoa miinus tuosta pitsistä, tosin ei ole ärsyttänyt mun herkkää ihoa ja eivät ole lähteneet purkautumaan. En vaan yleisesti tykkää mistään ylimääräisistä hörhelöistä. Noiden materiaali on ihanan pehmeää kyllä. Ehkä hieman ohjaavat rintoja yhteen, mutta liiskaefektiä ei tule kuitenkaan.
^