Koulukiusaaja kävi rikkomassa postilaatikon 15 vuoden jälkeen
Sitä v-tutti koska sai selville että asun nykyään samalla paikkakunnalla kuin hän ja melko lähellä. Oli kysellyt eräältä kyläläiseltä että missä asun kun oli nähnyt mun liikkuvan kylätiellä.
En ole nähnyt enkä kuullut siitä ihmisestä 15 vuoteen. Kolmekymppinen kahden lapsen mamma ja edelleen kokee ettei ilmeisesti saanut yläasteella kiusata mua tarpeeksi kun täytyy aikuisenakin jatkaa.
Mikä ihmisiä vaivaa?
Kommentit (27)
Sillä omat sisäiset ongelmansa, päästä heittää. Jos olet asiasta varma, tee rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oo teijän synnyninkylä, niin miten tää yks kyläläinen ties missä asut?
Sopivan pieni kylä ja pienet piirit (jo mahdollisesti silloin lapsena), niin kyllähän sitä tiedetään.
Rikosilmoituksenhan voi tehdä ilman, että tietää kuka tekijä on. Eri asia on sitten kunnianloukkaus jne asiat, jotka ovat henkilökohtaisia. Omaisuusrikos ei ole. (tossa on vielä sitten se, että postiin liittyvät rikokset ovat vakavampia kuin vaikkapa portin rikkominen)
Vierailija kirjoitti:
Ai Kekäläinen? En minä tiedä, tonne Perämettäntien päähän muutti puoli vuotta sitten joku kaupunkilainen, sellainen nainen, sillä on punanen volkkari. Olisko se?
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaajat ei lopeta koskaan. Ne kiusaa vaikka 50 vuotiaana jos jossain näkevät
Hassua että oletetaan kiusaamisen loppuvan sinne kouluun, ei lopu
Yleensä kyllä lopettaa viimeistään perheellistyttyään, tai siis lopettaa muutenkin, mutta siinä vaiheessa alkavat katua.