Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette?

Vierailija
16.08.2023 |

Kuulkaas rakkaat ihmiset, haluaisin teiltä rehellisen vastauksen kahteen mieltä askarruttavaan kysymykseen eli menenkö uimaan, vaikka olen päihtynyt ja voisitteko mitenkään harkita toimivanne yhteiseksi hyväksi? Ja tarkoitan aidosti kaikkia sanoessani rakkaat ihmiset, sillä luoja tietää, että ymmärrän sinänsä myös teitä persuja. Mutta siis miten on, välitättekö minusta/kenestäkään ja miksi? Onko ihmiselämällä itsellään teille mitään väliä ja miksi näin? Oletteko te itse valmiita kuolemaan koska ja miksi vaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene uimaan päihtyneenä.

Vierailija
2/4 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihtyneenä mennään naimaan...ei uimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä päihtyneenä uimaan.

Ei ole oikeaa vastausta mikä on yhteiseksi hyväksi, tässä on eri katsantokantoja. Tulevaisuutta ei osaa ennustaa kukaan, ja vertailukelpoista tulosta toisista päätöksistä ei ole saatavilla. Jokainen voi ajatella toimivansa yhteiseksi hyväksi, mutta silti tehdä päätökset sen suhteen aivan eri tavalla kuin joku toinen.

Vierailija
4/4 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän neuvonne olla menemättä uimaan päihtyneenä ja olen tavallaan kiitollinen  siitä, mutta entä ajatus ihmiselämän merkityksestä? Onko sitä ja missä määrin? Kuinka moni edes välittää kuoleeko joku vai ei? Minusta tämä on yksi ratkaisevista kysymyksistä ihmiskuntaa ajatellen. Kysymys on laajemmin mahdollisuudestamme selviytyä, ei vain yksilöiden kohtaloista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi