Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta tuntuu maailman huonoimmalta äidiltä

Vierailija
16.08.2023 |

Poika oli saanut treeneissä kaverin nappiksesta päähän. Poika itki kipua ja säikähdystä kun hänet hain ja aloin itsekin itkemään. Päivystyksessäkin vielä itketti kun toinen itkee että sattuu. Hoitaja pyysi huoneeseen ja tylysti sanoi että kerää itsesi että poikakin voi rauhoittua. Ei tullut kiva olo tuosta. Olen kai huono äiti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset oli vielä päiväkodissa niin kysyin joka päivä hakiessani lapsia että miten päivä on mennyt. Siis hoitajalta. Sain yksi kerta tylyn vastauksen että tämän ikäisillä lapsilta pitää jo itseltään kysyä miten päivä on mennyt. Pahoitin mieleni tuosta. En voinut tietää nuorena kun oli ekat lapset jotka oli myös pienellä ikäerolla

Vierailija
22/25 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun minulta katkesi vasen käsi (olen vasuri) kahdesta kohtaa molemmat luut poikki.

Kävelin kotiin ja kun otin hihan pois, äitini alkoi vain huutaa, parkua ja juosta ympäriinsä. Sitten hän  syötti minulle väkisin mehua ja keksiä, minkä takia minua ei voitu sitten enää nukuttaa ja jouduin olemaan yötäkin sairaalassa.

Vihasin sitä hysteeristä itkua ja vääntöä siltä ihmiseltä, jonka olisi pitänyt lohduttaa ja rauhoittaa minua. Eikä päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylireagoit pahasti. Eihän sun lapsella hätää ollut vaikka kipeää on voinut tehdä. Toivottavasti yritit lohduttaa häntä.

Säikähdin niin paljon kun hain hänet. Valmentaja oli sitonut siteen mun pojan päähän ja piti kylmää siteen päällä ja mun poika itki äiti mua sattuu äiti. Valmentajakin totisena sanoi että toivottavasti ei käynyt pahemmin ja tulee aika paljon verta niin kyllä säikähdin ja kun autossakin itki vaan äiti auta. Ei paljon itke ja valita niin senkin takia mä säikähdin niin paljon. Ja kyllä mua alkaa itkettää silloin kun mulla on hätä mun lapsesta. Ap

No ei pointti olekaan tuossa koska kuka vaan pelästyisi varmasti. Mutta se miten tunteet näyttää lapselle on eri asia. Sun poika on voinut pelätä enemmän kun on huomannut että säkin pelästyit. Olisi kannattanut vain halata ja todeta, että mitään hätää ei ole.

Ja näin lapselle osoitat että hänen tunteensa on vääriä. Sama kun sanoisit kaatuneelle että ei sattunut.

Mielummin itkevä äiti kuin dissaava.

Tuosta voitte yhdessä puhua jälkikäteen että kylläpä me säikähdettiin.

Vierailija
24/25 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapukouluttajan lause: Mitä tiukempi tilanne, sen rauhallisemmin ota.

Vierailija
25/25 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiapukouluttajan lause: Mitä tiukempi tilanne, sen rauhallisemmin ota.

Auttajalla niin.