Mitä teet, kun voitat perjantaina 10 miljoonaa eurojackpotissa?
Kommentit (54)
Ostan maatilan Uuden-Seelannin Eteläsaarelta ja muutan sinne tulevaa ilmastoapokalypsia piiloon.
Ostan yhden tikkarin, sen punaisen.
Teetän pommisuojan näiden hirmumyrskyjen takia.
Ostan omistusasunnon itselleni, ystävälleni ja vanhemmilleni jos he haluavat. Maksan kaikki velkani pois. Korjautan hampaani. Käyn kampaajalla ja hankin uusia vaatteita. Ostan laadukasta ja hyvää ruokaa ja laihdutan. Lahjoitan eläintensuojeluun ja Hurstin ruoka-avulle. Matkustelen ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan maatilan Uuden-Seelannin Eteläsaarelta ja muutan sinne tulevaa ilmastoapokalypsia piiloon.
Olisipa NZ muuttaminen noin yksinkertaista.
Ostan koko rahalla huumeita, viinaa ja nuoria naisia.
Ostan tämän vauva-palstan ja lopetan sen.
Ainakin uuden imurin, auton, ja matkan jonnekin ihanaan paikkaan.
Kesämökkikin voisi olla kiva.
Käyn kampaajalla ja hammaslääkärillä. Ostan uudet silmälasit.
Ja toki lapsilleni antaisin rahaa.
Sen sijaan, että menisin jouluna lomamatkalle Japaniin, niin kävisin siellä jo syksyllä (kun lämpötila laskee). M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa NZ muuttaminen noin yksinkertaista.
Rahalla saa ja hevosella pääsee. "Investment visa" on keksitty nimenomaan rikkaita varten, eiköhän sellaiseen vaadittavat investoinnit kymppimillistä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että menisin jouluna lomamatkalle Japaniin, niin kävisin siellä jo syksyllä (kun lämpötila laskee). M28
Japaniin lähtisin minäkin ja olisin siellä sen sallitut 90 päivää ja kiertelisin ympäri maata.
Tekisin poliisille ilmoituksen huijausyrityksestä.
Annan rahat persuille, että vihervassarit voidaan siirtää pois puoluekartatlta.
Tilaan ihastukselleni kukkakimpun kotiovelle toimitettuna.
lahjottaisin puolet persuille he ovat ainoita jotka ajavat suomalaisten etua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japaniin lähtisin minäkin ja olisin siellä sen sallitut 90 päivää ja kiertelisin ympäri maata.
Minun palkka ei ole niin iso, että kehtaisin olla 90 päivää, mutta 3-4 viikkoa onnistuu. Mangakahvilassa on halpaa nukkua. M28
Ihmettelen ensin tilannetta. Olen laskutaitoinen ja en pelaa noita pelejä. Sijoitan mielummin. Paljon varmemmin pääsee miljonääriksi. Miljonääri tosin olen jo, juuri siksi etten ole veikkauksen peleihin koskenut vaan sijoittanut rahani.
A-laina maksuun, uudet hampaat, uusi koti tälle tontille ja ehkä se pommisuojakellari, pihasauna, matkailuauto. Sitten onkin vielä paljon mällätävää.
Ai niin mulla ei ole eurojackpottia vetämässä.
Kukaan ei saa tietää mitään voitostani.
Maksan velat pois. Sitten on jäljellä vielä 9.75 miljoonaa. Ostan meille upean kodin, jonka jälkeen jäljellä on edelleen vähintään 9 miljoonaa. Sijoitan miljoonan lapsille turvaksi, ja sitten perustan säätiön lopuilla rahoilla, ja ryhdyn hyväntekijäksi.