Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Motivaativaatiota laihikseen...

Vierailija
18.12.2006 |

Nyt tekis kauheesti mieli lähtä hakemaan pitsaa tai jotain muuta epäterveellistä. Jotenkin ei tuo kaapissa oleva porkkana oikein nappais.

Haukkukaa mut nyt pystyyn, tai lähen sitä pitsaa hakemaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lihava rantakuva itsestäsi jääkaapin oveen. Tai käy Paparazzin sivuilla ihmettelemässä hoikkia mallityttöjä.

Vierailija
2/3 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sää kuihdutat itseäsi liian vähällä safkalla niin tuloksena on juuri pizzan nälkä!

Unohda se porkkana. Unohda se että sun tarttee saada pizzaa.

Sää tarttet tavallista ruokaa. Vähemmän kuin mitä olet syönyt ennen kuurisi alotusta. Tai lisäät kuituja. Nappaile salaatteja, tee voileipiä tummasta leivästä, marjoja, hedelmiä. Tee siitä porkkanasta jotain kivaa ja houkuttelevaa?

Hyvä kikka on et jos syöt töissä wiinerin niin osta munkkipossu ja kohta vaihda se munkkipossu voipullaan ja kohta voipulla tavalliseen pullaan. Siis pointtina se että vähennät pikkuhiljaa tapojasi terveellisempään. Kalorimäärä kuitenkin tippuu etkä joudu syömään kuivaa porkkanaa ja himoamaan pizzaa.

Lisää liikuntaa ja syö se entinen määrä ruokaa?

Itseäsi kiduttamalla laihdut hetken -kunnes ostat sen pizzan. Ja laihduttaminen jää siihen.

Ja lisäksi: Älä tee liian tiukkaa aikataulua. 5 kiloa puolessa vuodessa? Se on 10 vuodessa. Paitsi jos kituutat porkkanalla ja ahmit epäonnistuessasi pizzaa.. Sitten olet ensi kesänä 4 kiloa lihavempi kuin nyt.

Ja muista palkita itseäsi aina välillä! Osta uusia vaatteita vaikka?

Mulla mies tsemppaa mua laihtumaan kun oon luvannu sille stripata kun saan 20 kiloa painosta. 9 jäljellä, kannustus on kova ja mies tykkää kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuijotat itseäsi lihavana, sellaiseksi jäät. Kun tuijotat itseäsi laihana ja näet itsesi sielusi silmin laihana, kuvittelet mielessäsi tilanteen jossa astut vaa' alle ja se näyttää juuri sitä lukemaa jota haluat, niin mielesi alkaa ohjelmoida sinua toimimaan siten että se mielikuva toteutuu. Tämä on itse koettu ja todeksi havaittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä