Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilen muutosta järven rannalle, mieluiten Saimaan rannalle - en vain ole keksinyt, miten hoitaa sieltä työt. Kokemuksia kenelläkään?

Vierailija
16.08.2023 |

Olen paljasjalkainen helsinkiläinen, asun merenrannalla Helsingin kantakaupungissa ja vaikka viihdyn niin unelma olisi asua Saimaan rannalla, missä vietän kesät. En vain ole keksinyt, miten elättäisin itseni siellä sillä jopa etätöissä tarvitaan säännöllisiä tapaamisia Helsingissä. Toki sieltäkin niihin pääsee.

Onko kukaan muuttanut kaupungista maalle? Miten elätätte itsenne ja miten arki sujuu? Kokemuksia kenelläkään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä, että millaista on asua maalla talvella? Olen viettänyt aikaa maalla vain kesäisin, satunnaisesti alkusyksystä. Minulle aina sanotaan, että marraskuussa siellä ei ole yhtään niin ihanaa. Miten on?

- ap

Vierailija
2/3 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Helsingissä asuva haaveilen paluusta takaisin Lappeenrantaan. Siellä on vaan niin huono tilanne työn suhteen, että pysyn toistaiseksi täällä. Helpompi olla ikävissään kuin nälissään. Mun työtä ei voi tehdä etänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä Helsingissä asuva haaveilen paluusta takaisin Lappeenrantaan. Siellä on vaan niin huono tilanne työn suhteen, että pysyn toistaiseksi täällä. Helpompi olla ikävissään kuin nälissään. Mun työtä ei voi tehdä etänä.

Lappeenranta on ihana. Meillä on siellä vene ja sieltä käsin vietämme kesäisin lomat Saimaalla, purjehtien Lappeenrannasta ympäri Saimaata. Siitä se kaipuu tuleekin. Joka kesä ja varsinkin näin kesän lopulla haaveilen, miten voisin muuttaa tuonne päin. Mutta sama itsellä, en ole vielä keksinyt miten elättää itseni tuolla. Pystyn aika paljon tekemään etätöitä mutta en täysin. Meri on ihana täällä Helsingissä mutta ei niin puhdas ja kaunis kuin Saimaa.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi