Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriin?

18.12.2006 |

Tyttö 3kk nuhaa, rohinaa ja kuumetta. Kuume on tänään noussut. Mulla on sellainen olo et pitäis käydä näyttämässä. Mut varmaan saan haukut kun vien sinne koska kuume on vasta alkanut tänään. Veisittekö itse lääkäriin tänään vai odottaisitteko huomiseen päivään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIETENKIN...IKINÄ ET VIE LASTASI NS.TURHAN TAKIA ENNEMMIN ENNEMMIN KUIN,LIIAN MYÖHÄÄN...KUUNTELE VAIN ÄIDIN VAISTOASI...KERROPPA SIT KUULUMISET TÄÄLÄ..MOIKKA

Vierailija
2/4 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINAHAN SEKAAN LÄÄKÄREISTÄ MAHTUU IDIOTTEJA JOTKA MUKA TIETÄVÄT MUT EIVÄT TIIÄ,,JA VOIVAT KOMMENTOIDA ET MIKS TULIT,,YM ITSE EN VÄLITÄ,ÄITI TUNTEE SILTI LAPSENSA PARHAITEN..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie ehdottomasti jos keuhkot rohisee, meil vauvasta asti ollut rohinaa aina kun nuha ja pari turhaa antib.kuuria syötiin " keuhkoputkentulehdukseen" mut todellisuudessa keuhkot niin ahtaat että nuhassa alkavat tukkeutua. Siihen saatu salbuventtiä (nykyään ventoline) jolla avaava vaikutus. Täs muutama kk sitten oli flunssa ja yöt aivan kamalia, lapsi voihki ja itki ja huusi yöllä auttakaa. Mentiin lääkäriin ja saatiin taas ventoline-resepti jolla yöt rauhoittuivat ja rahina loppui parissa pvässä. Lapsi melkein 3 v. jo.

Ei kannata sitä rohinaa jättää tarkistuttamatta, josko on keuhkoputken tulehdus tai ahtaat keuhkoputket kuten lapsilla joskus on. Ei myöskään kannata arkailla mennä lääkäriin, parasta että tarkistutat ja saat rauhan.

Vierailija
4/4 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄvimme lääkärissä ei muuta kuin kuumetta alentavaa. Rohina on kuulemma ihan normaalia kun tyttö on rintaruokinnalla. Kiitos teille neuvoista välillä tuntuu et ne lääkärit katsoo kieroon ku viel lasta lääkäriin. jos ei neiti ole parempi torstaihin mennessä niin sit omalle lääkärille aika.