Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko korkeakoulussa opiskeleva nuori yleensä edelleen lapsuuskodissaan jos opinahjo lähellä?

Vierailija
16.08.2023 |

Miten teillä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asu, opiskelee yhdessä Euroopan yliopistossa ja aikoo valmistuttuaan jäädä sinne, kun valmistuu Maisteriksi. Hänellä on jo työpaikka siellä tiedossa.

Vierailija
22/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudellisesti ajateltuna ei todellakaan kannata jäädä vanhempien luo. Tuet on naurettavat jos asuu vanhempien kanssa. Riittää ehkä bussikorttiin eikä mihinkään muuhun.

300 euroa kuussa saa mun kotona asuva opiskelija.

Käy osa-aikatöissä, alaa vastaava työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloudellisesti ajateltuna ei todellakaan kannata jäädä vanhempien luo. Tuet on naurettavat jos asuu vanhempien kanssa. Riittää ehkä bussikorttiin eikä mihinkään muuhun.

300 euroa kuussa saa mun kotona asuva opiskelija.

Käy osa-aikatöissä, alaa vastaava työ.

Se on hienoa jos on saanut sopivan työn ja ehtiikin töihin. Mutta ilman töitä vanhempien luona asuvalla opiskelijalla ei juuri tuloja ole.

Vierailija
24/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu 23 ja 21 vuotiaat.

Esikoinen kävi välillä armeijassakin ja tuli takas kotiin.

Kummallakin oma huone. Käyvät viikonloppuisin töissä, avasivat aspin ja aikovat ostaa oman asunnon, kun saavat työpaikan.

Opintolainaa 0 e. Mä jouduin muuttamaan aikoinaan. Nostin lainan ja laitoin aspiin. Oli sitten, valmistumisen jälkeen, tyhjä asunto, asuntolaina ja parin v päästä lähti opintolaina rullaamaan.

Kumpikin saa muuttaa pois kotoa, mutta ovat laskeneet ei aspiin jää rahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän