Uusi naisystävä ei ota suihin.
Otsikossa se tärkein. Itse pidän todella paljon suihin otosta, ja tarjoan kyllä naiselle myös suuseksiä. No uusi naisystävä ei halua vastaan ottaa eikä antaa suuseksiä. Mitä tekisin? Pistänkö vielä alkuvaiheessa olevan suhteen poikki vai tyydyn siihen että seksi muuten on ok.
Mielipiteitä kiitos.
Kommentit (27)
Vaihtoon. Ei tule ikinä sitä tekemään varsinkaan oma-aloitteisesti.
Itselle se ei ollut silloin aikoinaan niin tärkeää, mutta nyt tekisi mieli saada sitä myös kotona. Vaan turha toive.
Annapas ap sen naisesi lukea tää ketju.
Vierailija kirjoitti:
minä ainakin pistin kiertoon 3 tollasta
Niin ne runkkarit tekee!
Vierailija kirjoitti:
Itsellä viimeiset kaksi exää ei tykänneet ottaa suihin. Nuolenta kyllä kelpasi, mutta muna kuulemma liian iso suuhommiin. Nykyinen rakastaa ottaa suihin ja loppuunasti. Neuvoni, jätä se!
Taas joku ääliö tuli kehumaan munan koolla!! Oikeesti aika pieni suu pitää olla, jos sinne muna mene!
Vierailija kirjoitti:
Jos on rakas, niin kouluttaisin pikku hiljaa itselleni sopivan. Niin tein itsekin, ensin suuseksiä hänelle ja hiljakseen itselleni. Nauttinut niistä koko ikäni ja siitäkin, että vein hänen nautintonsa uusille leveleille. Nainen osaa arvostaa sitä ja pysyy paremmin itsellä.
Kauanko meni että sait hänet innostumaan ja miten se onnistui?? Nykyinen nainen on hiukan vastahakoinen ottamaan suihin. Itse häntä nuolen paljon ja usein mutta takaisin ei jaksa kauan ottaa kun kuulemma leuat kipeytyy heti :(. Itse tykkään nuolla pillua ohimennen vaikka kesken kotitöiden vaikka muuten en panettaisi ja tehdä sellaisia yllätyksiä toiselle. Suuseksi on kuitenkin valtava osa hyvää monipuolista seksielämää minulle
Olin tuollaisessa suhteessa toiveikas. Turhaan. Onneksi näen exää enää harvakseltaan jossain sukujuhlissa. Ei ollut ainoa syy eroon. Sä joko sopeudut siihen ja elät loppuelämäsi ilman suuseksiä. Tai vaihdat kumppania.