Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi naisystävä ei ota suihin.

Vierailija
15.08.2023 |

Otsikossa se tärkein. Itse pidän todella paljon suihin otosta, ja tarjoan kyllä naiselle myös suuseksiä. No uusi naisystävä ei halua vastaan ottaa eikä antaa suuseksiä. Mitä tekisin? Pistänkö vielä alkuvaiheessa olevan suhteen poikki vai tyydyn siihen että seksi muuten on ok.

Mielipiteitä kiitos.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollaisessa suhteessa toiveikas. Turhaan. Onneksi näen exää enää harvakseltaan jossain sukujuhlissa. Ei ollut ainoa syy eroon. Sä joko sopeudut siihen ja elät loppuelämäsi ilman suuseksiä. Tai vaihdat kumppania. 

Vierailija
22/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Ei tule ikinä sitä tekemään varsinkaan oma-aloitteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle se ei ollut silloin aikoinaan niin tärkeää, mutta nyt tekisi mieli saada sitä myös kotona. Vaan turha toive.

Vierailija
24/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapas ap sen naisesi lukea tää ketju.

Vierailija
25/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä ainakin pistin kiertoon 3 tollasta

Niin ne runkkarit tekee!

Vierailija
26/27 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä viimeiset kaksi exää ei tykänneet ottaa suihin. Nuolenta kyllä kelpasi, mutta muna kuulemma liian iso suuhommiin. Nykyinen rakastaa ottaa suihin ja loppuunasti. Neuvoni, jätä se!

Taas joku ääliö tuli kehumaan munan koolla!! Oikeesti aika pieni suu pitää olla, jos sinne muna mene!

Vierailija
27/27 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on rakas, niin kouluttaisin pikku hiljaa itselleni sopivan. Niin tein itsekin, ensin suuseksiä  hänelle  ja hiljakseen itselleni. Nauttinut niistä koko ikäni ja siitäkin, että vein hänen nautintonsa uusille leveleille. Nainen osaa arvostaa sitä ja pysyy paremmin itsellä. 

Kauanko meni että sait hänet innostumaan ja miten se onnistui?? Nykyinen nainen on hiukan vastahakoinen ottamaan suihin. Itse häntä nuolen paljon ja usein mutta takaisin ei jaksa kauan ottaa kun kuulemma leuat kipeytyy heti :(. Itse tykkään nuolla pillua ohimennen vaikka kesken kotitöiden vaikka muuten en panettaisi ja tehdä sellaisia yllätyksiä toiselle. Suuseksi on kuitenkin valtava osa hyvää monipuolista seksielämää minulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme