Uusi naisystävä ei ota suihin.
Otsikossa se tärkein. Itse pidän todella paljon suihin otosta, ja tarjoan kyllä naiselle myös suuseksiä. No uusi naisystävä ei halua vastaan ottaa eikä antaa suuseksiä. Mitä tekisin? Pistänkö vielä alkuvaiheessa olevan suhteen poikki vai tyydyn siihen että seksi muuten on ok.
Mielipiteitä kiitos.
Kommentit (27)
Oletko mies? Miehethän eivät eroa, joten jatkat tietenkin suhteessa.
Vaihda naista. Kyllä naista ainakin pitää saada nuolla, seksi on muuten tylsää.
minä ainakin pistin kiertoon 3 tollasta
Kannattaa vaihtaa. Jos toi tai minä vaan on iso asia ja häiritsee, ja on vielä alussa nii asia kannattaa hoitaa. Muuten oot vuosien päästä tyytymätön seksiin eikö viitti vain sen takia erotakaan enää.
Jättäisin, jos seksi on tärkeä osa elämää ja minulle se on. Mies.
Vaihtoon ja heti. Ei tollasta naista kukaan halua sänkyynsä.
Hetken aikaa ehkä kattelisin ja tarkistaisin vielä. Kyllä toi kannattaa puheeksikin ottaa. Jos ei muu auta niin uutta kehiin
Jos on rakas, niin kouluttaisin pikku hiljaa itselleni sopivan. Niin tein itsekin, ensin suuseksiä hänelle ja hiljakseen itselleni. Nauttinut niistä koko ikäni ja siitäkin, että vein hänen nautintonsa uusille leveleille. Nainen osaa arvostaa sitä ja pysyy paremmin itsellä.
Itsellä viimeiset kaksi exää ei tykänneet ottaa suihin. Nuolenta kyllä kelpasi, mutta muna kuulemma liian iso suuhommiin. Nykyinen rakastaa ottaa suihin ja loppuunasti. Neuvoni, jätä se!
Mun mielestä suuseksi on todella iso asia molemmin puolin annettuna ja saatuna. Seksi muuttuu tosi nopeasti tylsäksi suorittamiseksi ja tunteettomaksi ilman sitä. Tykkään todella paljon nuolla naisen pillua. Nautin mausta ja siitä että nään ja tunnen kuinka hän nauttii,saa voimakkaita orgasmeja. Pidän myös hyvin paljon siitä että hän imee mua, usein myös loppuun asti. Mutta on erittäin hyvä aloitus seksille joka kerta jolloin tunne ja nautinto nousevat rakastelulle.
Oletko kysynyt syytä? Ei meilläkään suhteen alussa niin suurta halukkuutta ollut, mutta nykyään (7v ollaan oltu yhdessä) tätä usein tehdään pyytämättäkin. Useimmiten kun häntä itseään ei nainti "huvita" niinnsaan suihinoton.
Ehkä tärkeää tässä on nimen omaan syy miksi ei ota.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteensa ilman tuomintaa. Minäkään en tykkää antaa suuseksiä naiselle, enkä ole koskaan antanutkaan. Ei vaan ole semmoinen juttu mitä haluan tehdä. Silti olen ollut onnellisissa suhteissa 4 naisen kanssa, joissa seksielämä on luistanut. Tietysti jos suuseksin saaminen on naiselle oleellinen asia seksissä niin sitten en ole oikea mies hänelle, ja se on täysin ok niin kuin sekin että jos suihin ottaminen on miehelle tärkeää mutta nainen ei halua sitä tehdä niin pitää etsiä sopivampi kumppani.
Suuseksi on vastenmielistä. En antaisi enkä ottaisi.
Miehelle neuvo: kannattaa viimeinkin alkaa panostaa omaan hygieniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteensa ilman tuomintaa. Minäkään en tykkää antaa suuseksiä naiselle, enkä ole koskaan antanutkaan. Ei vaan ole semmoinen juttu mitä haluan tehdä. Silti olen ollut onnellisissa suhteissa 4 naisen kanssa, joissa seksielämä on luistanut. Tietysti jos suuseksin saaminen on naiselle oleellinen asia seksissä niin sitten en ole oikea mies hänelle, ja se on täysin ok niin kuin sekin että jos suihin ottaminen on miehelle tärkeää mutta nainen ei halua sitä tehdä niin pitää etsiä sopivampi kumppani.
Mitä tarkoitin
Itse koen syihin ottamisen merkityksen lähinnä välittämisen osoituksena. Koska se on yksipuolista, suihin ottava osapuoli osoittaa että haluaa tuotta toiselle nautintoa vaikka ei ns. itse saa mitään.
Jos hän osoittaa sen jollain toisella tavalla, niin ei suuseksitön suhde olisi minulle ongelma. Mutta kaiken pitää tyysyttää häntä, niin ei onnistu.
Heti vaihtoon. Ei edellytyksiä hyvälle suhteelle.
Lievennän vähän kantaani. Ylempänä julistin jo että vaihtoon. Jos se nyt on vain tuo yksi asia ja on paljon muuta annettavaa, niin ehkä sen voi jotenkin paikata. Tyypillisesti menee vaan niin, että nämä ovat niin estyneitä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lievennän vähän kantaani. Ylempänä julistin jo että vaihtoon. Jos se nyt on vain tuo yksi asia ja on paljon muuta annettavaa, niin ehkä sen voi jotenkin paikata. Tyypillisesti menee vaan niin, että nämä ovat niin estyneitä muutenkin.
Koulutus kysymys. Vähitellen totuttaa asiaan. Näin tein itsekin omalle vaimolle. Ei ole yhtään huono rasti kuoria tuollaisen sieveyden sipulin kerroksia kohti sisäistä eläintä. Pysyy mielenkiinto paremmin yllä molemmilla.
Oikeampi otsikko olisi "tuleva exä ei ota suihin".