3,5v korvien putkitus ja kitarisan poisto
Heippa hei,
meidän 3,5v pojalla on ylihuomenna edessä korvien putkitus ja kitarisan poisto.
Takana toooodelllla pitkä sairastelujen kierre kymmenine korvatulehduksineen ja jatkuvine nuhineen.
Itse olen raskaana eli ns. " hormonihirviö" :) joten mitä luuultavimmin ylireagoin tulevaan toimenpiteeseen kun pelkkä ajatus edessä olevasta saa minulle oksettavan olon ja epäilen, etten tule päästämään lastani toimenpidehuoneeseen ja pelkkä ajatus lapseni nukuttamisesta on karmiva....
Lukisin mielelläni kokemuksianne yllämainitusta operaatiosta.
Rv 36
Kommentit (3)
Yksityiselle mennään mekin ja saadaan olla läsnä kun nukutetaan.
Olen monelta kuullut ja lukenut, että toimenpide on yksinkertainen ja nopea mutta nukuttaminen on se pelottavin osuus.
Tänään se sitten tehdään, onneksi ennen jouluaattoa.
Hyvää Joulua :)
käytiin ykstyisellä ja hyvin meni. Poika heräsi niin hiukan itki sylissärauhoittui ja söi jäätelön ja kotona illal tarjottiin jäätelöä mutta halusi leipääja jugurttia joten helpostimenee. oli sen viikon pois hoidosta ihmetteli mikesei jopääse kun veli meni :-)
toimenpide 3.5 vuotiaallamme. Ymmärrän oikein hyvin kauhistuksesi ja huolesi (vaikken raskaana olekaan ;) ).. Toimenpide meni kuitenkin todella hyvin ja oli nopeasti ohi. Ainut mikä tietenkin äidin sydäntä särkee on juuri se lapsen nukuttaminen, mutta toivottavasti saat olla läsnä tilanteessa (me saimme olla, yksityisellä kun kävimme).
Toimenpide kesti n. 15 min. jonka jälkeen anestesia kesti vielä n. toiset 15 min. Herääminen oli vähän kiukkuista mutta äidin sylissä otettujen uusien pikkutorkkujen jälkeen poika söi jäätelön ja joi aika paljonkin ja sitten suorastaan juoksi leikkimään ja hoitajan nähdessään kysyi että voiko lähteä jo kotiin.
Kotona olimme jo kolmen tunnin kuluttua toimenpiteestä. Kipua ei poikamme valitellut ollenkaan (mitä pelkäsin etukäteen kovasti) toimenpiteen jälkeen.
Rohkeasti matkaan ja toivottavasti teilläkin kaikki menee yhtä hyvin!