Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan liikaa seksiä.

Vierailija
15.08.2023 |

Olen 25v nainen ja saan liikaa seksiä. Olen asunut nyt 2v mies ystäväni kanssa yhdessä ja ongelma on että valun spermaa koko ajan. Hän panee minua aamulla ennen kuin lähtee töihin, heti kun tulee kotiiin ja vielä illalla. Kaiken lisäksi häneltä tulee paljon spermaa joka kerta. Vaikka kuinka pesen niin valun aina. Onkohan jollain muulla samoja ongelmia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vapaapäivät, nussiiko silloin vielä enemmän?

Vierailija
2/6 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa valua spermaa. Olisin hulluna rakastemassa monta kertaa päivässä, jos mies haluaisi. Viikonloput on parhaita, koska silloin todennäköisyys on suurin sillä, että miestä haluttaa jatkuvasti. Nuorempana pantiin kuin kanit pillu arkana ja reidet huusi hoosiannaa kaikesta siitä levittelystä. Jossain vaiheessa sitten kävi niin, että mulle jäi kanivaihe päälle ja miehellä rauhoittui. En valita, ihmiset on erilaisia. Mutta ihanaa se on hässiä koko ajan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tyttöystävääni joka päivä monta kertaa. Jos ehditään, rakastellaan monta kertaa. Hän haluaa spermani sisäänsä siitä päätellen, että tuuppii eniten vastaan alla just sillä hetkellä, kun multa tulee. Asiasta ei ole puhuttu. Nuoria ollaan ja mun tekee mieli seksiä koko ajan. On ihanaa, että tyttö lähtee mukaan aina kun teen aloitteen. Silloin jos hän tekee, olen heti ja aina valmiina.

Vierailija
4/6 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa kumilla jos sperma on ongelma

Vierailija
5/6 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan?  kyllä minä ainakin tuossa iässä vedin useammin ja vklp vielä enempi kun oli aikaa

Vierailija
6/6 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja sperma ovat eri asioita. Ap sinä saat liikaa spermaa. Vaimo oli joskus vähän samanlainen. Nykyään vaimon suu on se johon sperma menee, eikä valu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi