Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuivaava pesukone kokemuksia

Anna
15.08.2023 |

Olen miettinyt, että ostaisin kuivaavan pesukoneen helpottamaan arkea ja vähentämään pyykkitelineiden määrää asunnossa. Nyt kun olen selaillut verkkokaupoista löytyviä tuotearvioita niin useiden kuivaavien pesukoneiden kohdalla arvosteluissa mainitaan, että kuivaustoiminto jättää pyykkeihin epämiellyttävän hajun. Myös jonkin verran on moitittu, että huuhtelu ei toimi yhtä hyvin kuin tavallisissa pesukoneissa. Ne maksavat kuitenkin enemmän kuin tavalliset niin ei haluaisi turhaan käyttää rahaa sellaiseen, mikä ei olisikaan toimivaa. Onko kokemuksia kuivaavista pesukoneista tai suosituksia? Olisi kiva kuulla, jos jonkun tietyn merkin kone on ollut varsinkin noihin seikkoihin liittyen toimiva. Arvostan paljon vastauksia!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Jonkun verran hyötyä siitä on, mutta tällä kokemuksella ostaisin mieluummin kuivauskoneen erikseen, vaikka käytettynä.

Vierailija
2/7 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuivaava halpis Candy. Jossain tekokuitu-vaatteissa toimii, mut muuten turha. Pyyhkeet ja lakanat ei kuivu, vaikka pyörittäis puoli päivää. En voi suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin käytän. Pyyhkeet ja lakanat kuivaan sillä, jos tarvitsen samana päivänä tai on teline täynnä. Aluksi käytin enemmän, mutta tuntui pilaavan vaatteet.

Vierailija
4/7 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu mihinkään. Se kuivaa ne pelkällä kuumuudella eli on tosi tosi kuuma ja sit kaikki menee tosi ryppyiseksi.

Ei pystyny käyttää kuin ihan pari kertaa eri tekstiililaaduille, luovutin. Ei.

Osta suosiolla pesutorni.

Vierailija
5/7 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kuivausrumpua oikeastaan vaan jos pesen untuvatakkia. Kesäisin tykkään kuivattaa ulkona ja sit puistelen.

Vierailija
6/7 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kuivaava halpis Candy. Jossain tekokuitu-vaatteissa toimii, mut muuten turha. Pyyhkeet ja lakanat ei kuivu, vaikka pyörittäis puoli päivää. En voi suositella.

Mullakin oli sellainen, ja siinä jäi minun mielestäni hajua kuivauksessa. En käyttänyt sitä kuin hyvin harvoin eli yleensä silloin, kun tarvittiin joku vaati heti kuivaksi ja käyttöön. Ei ollut kovin kivaa pukea päälleen jotain pikakuivatettua vaatetta. 

Vierailija
7/7 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari vuotta vanha Boschin kuivaava kone. Mitään ongelmia en huuhtelussa ole huomannut, eikä pyykkiin tule outoa hajua.

Monessa vaatteessa on kielto kuivausrumpuun, joten välttämättä kauheasti helpotusta pyykkitelineille ei tule. Mutta on ihanaa, kun pyyhkeet ja lakanat saa valmiiksi kuivina, kun niiden kuivatus vaatii paljon tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi