Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kaverilla on kaksi äitiä

Vierailija
15.08.2023 |

Miten tästä puhutaan 3-vuotiaalle lapselle kun hän kysyy? En ole mikään sateenkaaritietäjä, mutta ei minulla ole mitään lesboja vastaan. Sukupuolenvaihdoksiin yms suhtaudun kriittisesti enkä halua sellaisella sekoittaa lapsen päätä.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin yksi äiti ja yksi täti

Vierailija
82/88 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se avarakatseista sanoa, että ok ok olla kaksi äitiä. Mutta todellisuus on, että siitä tulee olemaan sille lapselle vakavia ongelmia tulevaisuudessa. 

Ei ole helppoa kasvaa ilman sukujuuriaan. Ja monta muutakin ongelmaa tulee, mutten halua mustamaalata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se avarakatseista sanoa, että ok ok olla kaksi äitiä. Mutta todellisuus on, että siitä tulee olemaan sille lapselle vakavia ongelmia tulevaisuudessa. 

Ei ole helppoa kasvaa ilman sukujuuriaan. Ja monta muutakin ongelmaa tulee, mutten halua mustamaalata.

Onneksi lapset ei ole yhtä pöllöjä kuin sinä. Sateenkaariperheen lapsilla on sukujuuret ihan kuten muillakin. 

Vierailija
84/88 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiparka, tuo sinun siis. Millillä on kaksi äitiä - joillakin on niin, tai kaksi isää. Eihän muuta tarvitsekaan sanoa. Lapset ymmärtää asiat luonnollisesti, ilman aikuisille tyypillisiä asennevammoja.

Ei kaksi äitiä tai kaksi isää ole mitenkään luonnollisesti käsitettävissä. Eikä mulla ole asennevammaa.

Ilmeisesti mun lapset on parempia käsittämään kuin sinä. Kummallekaan lapselle ei ole ikinä tarvinnut selittää, kaverin kaksi äitiä on ollut itsestäänselvyys. Aikuiset vaikeilee ihmeellisistä asioista.

Eihän lesbosuhteissa mitään vaikeaa olekaan käsittää. Mutta lastensaanti ei sellaisessa suhteessa tule luonnollisesti, vaan täytyy käyttää ulkoisia apukeinoja.

Niin sen asian voi selittää sitten siinä yhteydessä kun keskustellaan siitä, mistä lapset tulee. Silloin voi kertoa, että toiset tarvitsee asiaan lääkärin apua syystä tai toisesta, esim siitä syystä ettei ole sitä isää. Ja jotkut ei saa lapsia siitäkään huolimatta, ja jotkut ei edes halua. 

Vierailija
85/88 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä sanoa, että lapsen isä on lääkäri.

Vierailija
86/88 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiparka, tuo sinun siis. Millillä on kaksi äitiä - joillakin on niin, tai kaksi isää. Eihän muuta tarvitsekaan sanoa. Lapset ymmärtää asiat luonnollisesti, ilman aikuisille tyypillisiä asennevammoja.

Ei kaksi äitiä tai kaksi isää ole mitenkään luonnollisesti käsitettävissä. Eikä mulla ole asennevammaa.

Ilmeisesti mun lapset on parempia käsittämään kuin sinä. Kummallekaan lapselle ei ole ikinä tarvinnut selittää, kaverin kaksi äitiä on ollut itsestäänselvyys. Aikuiset vaikeilee ihmeellisistä asioista.

Eihän lesbosuhteissa mitään vaikeaa olekaan käsittää. Mutta lastensaanti ei sellaisessa suhteessa tule luonnollisesti, vaan täytyy käyttää ulkoisia apukeinoja.

Luuletko sinä, että tässä tilanteessa kolmevuotias kysyy tai hänelle olisi asiallista alkaa selittää se MITEN lapsi on TEHTY? Te seksiobsessoituneet taantuneet olette kyllä aidosti pelottavia, toivon että tämä johtuu siitä että olette vain täysin kokemattomia lasten kanssa samassa tilasta olosta.

Toivottavasti sanot myös hedelmällisyysongelmien kanssa painiville vanhemmille tuon saman. Aivan varmasti pitävät sinua järkevänä ja kaunopuheisena, kunnioittavana ihmisenä.

Vierailija
87/88 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vakavia ongelmia". Olet kyllä aidosti aivan sekaisin. Minä en sinuna tällaiseen keskusteluun tulisi paikalle näin yksiselitteisesti ilmoittamaan, että minulla ei muuten tästä tilanteesta ole sitten yhtään mitään kokemusta.

Tunnen useampia naisparin kasvattamia lapsia. Kaikki tuntemani ovat sattumoisin poikkeuksetta urillaan menestyneitä, korkeakoulututettuja ja erittäin terveissä suhteissa omaan perheeseensä. Eivätkä ole edes kokeneet lapsena mitään suurta kiusaamista aiheesta, vaikka sekin olisi aivan normaali kasvukokemus tässä maassa, vaikka paskamainen. Aikuisena varsinkaan aiheesta tule mitään mukisemista. 

Sinäkin sattumoisin tiedät yhden aikuisen, jolla on naispari vanhempina. Päätyi nimittäin pääministeriksi. On siis tosissaan "vakavia ongelmia". Unohtakaa alkoholismi, narsistit ja köyhyys... Se on rakkaus joka perheen pilaa. Ilmeisesti.

Vierailija
88/88 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sanoa, että lapsen isä on lääkäri.

Jos alakerran Rami on, niin sitten.