Lue keskustelun säännöt.
Harmittaa kun tuli ostettua liian pieni kuusi (150 cm).
18.12.2006 |
Lapset onneksi tykkää. Minkä kokoisia kuusia teillä on?
Kommentit (2)
On se silti 3,5 m mutta 20 cm lisää ja olisi oikein hyvä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jessus että on murheet.
Laita se kuusi pihalle ja osta uusi.
Hyvä perussääntö on, että ostaa miehen mittaisen tai pidemmän kuusen. Se on näyttävä ja mahtuu asuntoon :) Tosin ei toimi jos oma mies on pätkä ;) Pitää siis ostaa keskivertomiestä hiukan pidempi kuusi :D