Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuiset ihmiset valittavat taalla jouluvierailuistaan ja -vieraistaan. Paattakaa mita HALUATTE tehda, se on Teidan Joulu... Ei anopin tai kenenkaan muun.

Vierailija
18.12.2006 |

Sori, ehkä itsekästä, mutta näin se on. Se, että oma fiilis nollassa vaikuttaa varmasti koko muun perheen joulutunnelmaan.. Lapset vaistoaa, kun äiti kiristää hammasta anopin kanssa ja valittaa ja marmattaa koko joulunalusviikon. Näin esimerkkinä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kompromissi hiukan harmittaa, niin sepä nyt on vain inhimillistä ja suotakoon se itse kullekin. Täällä voi anonyymisti tuulettaa, eikä tuuletus johda välirikkoon miehen tai anopin tai oman äidin kanssa, mikä on vain positiivista.

Joulunvietto on sen verran arka paikka monelle, että tiukka kutsusta kieltäytyminen koettaisiin loukkaukseksi.

Vierailija
2/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostuu jouluksi anoppilaan, kun on " pakko" . Ei sekään nyt reilua ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joinakin vuosina minä ja sisarukseni perheinemme kokoonnumme kaikki mummolaan, joskus jotkut menevät muualle ja se on ok, siitä ei kukaan suutu. Näin mielestäni asioiden pitäisi toimia aikuisten ihmisten kesken.

Vierailija
4/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää joulua miehen sukulaisten kanssa, mutta koska rakastan miestäni ja haluan viettää joulua myös omien sukulaisteni kanssa, täytyy minun se kestää. Myös lapsille se on tosi tärkeää. Eli aikuinen ihminen tekee kompromisseja vaikka nimettömänä niitä vähän harmitteleekin.

Vierailija
5/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viettää joulua miehen sukulaisten kanssa, mutta koska rakastan miestäni ja haluan viettää joulua myös omien sukulaisteni kanssa, täytyy minun se kestää. Myös lapsille se on tosi tärkeää. Eli aikuinen ihminen tekee kompromisseja vaikka nimettömänä niitä vähän harmitteleekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme