Mitä olette mieltä, raskaana vai ei?
Eli menkat olisi pitänyt alkaa ke tai to. Tiistaina vessassa käydessä luulin, että nyt ne alkoi ja toive raskaudesta katosi samantein. No, vuotoa ei tullutkaan sen enempää. Torstaina ja perjantaina sama juttu, vuotoa sen verran että tulee paperiin pyyhittäessä, muttei siteeseen. Viikonloppuna ei mitään, tänä aamuna TAAS sama juttu! Tänään tein myös testin, negatiivinen. Nyt mitään vuotoa ei taas ole...
Esikoisesta plussatestin tein jo päivää ennen kuin menkat olisi edes pitänyt alkaa.
Mitä ootte mieltä tästä tilanteesta? Onko mahdollista, että kuitenkin olen raskaana? Miksi se ei vielä näy testissä? Vai onko mussa jotain " vikana" , kun on tällaista tiputtelua? Kauanko tätä seuraan, ennen kuin teen asialle jotain? Eikai tää ihan normaalia ole? Helppiä!
Kommentit (4)
kokemuksia on varmaan aika monellakin,kun se on suhteellisen yleistä et mensut tulee joskus hassusti tai joskus jää kokonaan pois vaik ei olisikaan raskaana. Jollain saattaa ollla aina mensut semmoista epämääräistä tiputtelua jne.
Jos se kovin sua vaivaa niin mene lääkäriin.
oa. Ja minulla oli todellakin tuota tiputtelua jo ENNEN positiivista testiä. Ilmeisesti alkiossa oli vain jokin vika tai sitten se ei yksinkertaisesti edes kiinnittynyt kunnolla ja kroppa meni siitä sekaisin.
Tuota venkslaamista oli parin viikon ajan : tiputtelee - ei tiputtele - tiputtelee jne. kunnes sitten 1.11 vuoteli jo enemmän, ei kuitenkaan lorisemalla. Pian testi olikin jo puhdas nega ja 27.11 testasin uudelleen plussan :o) Nyt ollaan jo ilman tiputteluja onnellisesti rv 6+6.
Minulla nuo tiputtelut ovat aina ennen (5 elävää lasta ja 5 keskenmenoa) tienneet huonoa, mutta toivotaan että sinulla olisi se joululahja siellä masussa kasvamassa :o)
Sanoisin,että odotat vielä muutaman päivän ja teet uuden testin,esim en ke-to ja jos sittenkin näyttää negaa,niin hakedut lääkäriin ja kartotatte siellä tilannetta uudestaan!Koitahan jexella ja toivotaan,että se vauva siellä myllertää!!!
-Emunainen 18+2-