Olen 55-vuotisas, mutta näytän kuin 25!
Kun katson itseäni peilistä, voin jäädä ihailemaan sitä näkyä tunneiksi. Miten voikin ihminen olla noin kaunis tässä iässä. Moni nainen tukee tässä iässä vaihdetuksi nuorempaan. Minulla ei ole mitään tällaista huolia, kun itsekin näytän freesiltä. Ja miesten päät kääntyvät kadulla. Takaan sen!
Kommentit (38)
Olen 55 ja näytän varmaan ikäiseltäni mutta ei se ole mitenkään menoa haitannut.
Käyn kuntosalilla ja yritän pukeutua ja meikata.
Edelleen miehet tuijottaa ja vientiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Olen 55 ja näytän varmaan ikäiseltäni mutta ei se ole mitenkään menoa haitannut.
Käyn kuntosalilla ja yritän pukeutua ja meikata.
Edelleen miehet tuijottaa ja vientiä riittää.
nieletkö?
Itseni olen ihan tyytyväinen.Ei huonoa itse tuntoa. Joten ei minun tarvitse tällä kertoa tai kenellekään: Minkä ikäinen olen ja kuinka nuorelta näytän.
Minä olen myös 55-vuotias eikun vuotisas ja tarvitsen moniteholasit!
Kaula kavaltaa. Mullakin on kaulassa löysyyttä vaikka muuten olen ihan ok 50+
Olen 69-vee mutta näytän 60-vee
Softattujen kuvien jälkeen.
Mä huomasin omassa kaveripiirissä, että jengi kun alkoi täyttää 30 niin moni latasi itsestään someen edustavan ajankohtaisen omakuvan ja verrokiksi jonkun kamalan nuoruusvuosien otoksen idealla "katsokaa miten paljon paremmalta näytän nyt kuin 10v sitten!".
No, nyt aletaan olla nelikymppisiä ja edelleen toisilla on tarve todistella olevansa ulkoisesti nuorekkaita tai "parempia" kuin parikymppisenä. Vaikka viimeistään tässä vaiheessa se on itsepetosta. Henk.koht. en ymmärrä miksei ikä saisi näkyä. Monessa mielessä elämä on kuitenkin tänä päivänä helpompaa kuin 20 vuotta takaperin, vaikka silmäkulmissa ryppyjä onkin ja selluliittia kertyy reisiin eri tavoin kuin nuorena tyttönä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ap:n kaltaisia on ollut aina. Tunnetaan tyyppinä, jotka liehuu tuolla baareissa ja konserteissa parikymppisten seassa ja muut ympärillä katselevat säälien ja naureskellen, että mitähän tuokin mummeli täällä tekee.
Miksi 55-vuotias, näytti hän sitten vanhalta tai nuorelta, ei voisi käydä konserteissa tai baarissa ilman että muut sille naureskelevat?
Vierailija kirjoitti:
Kaula kavaltaa. Mullakin on kaulassa löysyyttä vaikka muuten olen ihan ok 50+
Kaula ja kädet. Mulla ainakin käsistä huomaa, että on ikää kertynyt (toki tässä varmasti yksilöllisiä eroja).
Sanoinko muuten, että olen edelleen seksuaalisesti hyvin aktiivinen? Moni nainen minun iässäni on murheen laaksossa, mutta minä vaan nautin, nautin, nautin, ... Naurattaa niin, että meinaa pissat mennä housuihin! 😂.
PS. Kujeilin tuossa viimeisessä virkkeessä: lantionpohjan lihakset on kunnossa ja inkontenssivaaraa ei ole. Mitä oikein luulit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ap:n kaltaisia on ollut aina. Tunnetaan tyyppinä, jotka liehuu tuolla baareissa ja konserteissa parikymppisten seassa ja muut ympärillä katselevat säälien ja naureskellen, että mitähän tuokin mummeli täällä tekee.
Miksi 55-vuotias, näytti hän sitten vanhalta tai nuorelta, ei voisi käydä konserteissa tai baarissa ilman että muut sille naureskelevat?
Pointti ei tainnut olla ettei iäkkäämpi saisi käydä konserteissa tai baareissa. Omasta mielestäni se naurettavin pointti oli siinä, että jotkut vaari- ja mummoikäiset käyttäytyvät aivan kuin he olisivat kaksikymppisiä ja käyttäytyvät aivan kuin kukaan ei huomaisi heidän oikeaa ikäänsä.
Ainakin henkisesti taidat olla 25-vuotiaan tasoa, kun tulee niin lapsellista tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei tainnut olla ettei iäkkäämpi saisi käydä konserteissa tai baareissa. Omasta mielestäni se naurettavin pointti oli siinä, että jotkut vaari- ja mummoikäiset käyttäytyvät aivan kuin he olisivat kaksikymppisiä ja käyttäytyvät aivan kuin kukaan ei huomaisi heidän oikeaa ikäänsä.
Kukaan viisikymppinen ei enää mieti mitä muut miettii heistä, pidetään lystiä ja iloitaan elämästä. Eihän sitä tartte katella, jos se herättää sinussa negatiivisia ajatuksia, voi kääntää pään.
No se on pääasia että itseluottamus on kunnossa. Toki katsojat saattaa olla vähän eri mieltä, mutta ei kai sillä niin väliä tässä tapauksessa?
Mikähän siinä muuten on kun ne ketkä ei turhia itseään mainosta, menestyvät yleensä kaikista parhaiten jokaisella elämän osa-alueella?
Mites se muuten on AP, onko elämässä kaikki muuten kunnossa? Uskallan väittää että ei ole.
Satunnaisia ihmissuhteita joilla koitetaan hakea hyväksyntää, ja jokaisesta elämän asiasta puuttuu selkeä suunta ja kaikki jää yleensä kesken. Sopii yleensä "taudin kuvaan".
Tuota se ikänäkö teettää, suojelee heikkoa mieltä oikealta peilikuvalta
Meitä ei kiinnosta pintaliitäjät!
Sitä se valkoinen farmariasu teettää.