Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut seurakunnan varattuun kirkonmieheen.

Vierailija
13.08.2023 |

Mitä teen?

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin en huomannut koko miestä mutta sitten kun näin hänet mustassa puvusta työssään niin sen jälkeen olen ajatellut koko ajan. Ap

Siis jokin sinun elämässäsi ja ajattelussasi houkuttaa sinua.  Mies on viaton, joten älä sotke hänen elämäänsä. Tulet vain huomaamaan kuinka paljon tuskaa se (hetken nautinto) aiheuttaa monille.  Myös sinulle.

Vierailija
42/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kyllä päivittäin olla miettimättä koko miestä mutta kun näen usein niin vaikeaa. Yritän koko ajan katsoa löytyykö vikoja miehestä ja kieltää itseltäni sen että olen kiinnostunut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset naiset on yhteisiä.

Vierailija
44/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kukaan tekisi syntiä niin Jeesus olisi kuollut turhaan. Tähän ankeaan tulevaan syksyyn kyllä kaivattaisiin pientä säpinää.

Vierailija
45/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän kyllä päivittäin olla miettimättä koko miestä mutta kun näen usein niin vaikeaa. Yritän koko ajan katsoa löytyykö vikoja miehestä ja kieltää itseltäni sen että olen kiinnostunut. Ap

Miksi sinä pyörit siellä seurakunnassa?

Vierailija
46/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako, jos kerron, että se mies on sitten köyhä kuin kirkonrotta. Googlaa vaikka palkka kys ammattiin. Vaikka eihän se raha vaan rakkaus (eiku puku).

Vierailija
47/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin en huomannut koko miestä mutta sitten kun näin hänet mustassa puvusta työssään niin sen jälkeen olen ajatellut koko ajan. Ap

Siis jokin sinun elämässäsi ja ajattelussasi houkuttaa sinua.  Mies on viaton, joten älä sotke hänen elämäänsä. Tulet vain huomaamaan kuinka paljon tuskaa se (hetken nautinto) aiheuttaa monille.  Myös sinulle.

Mutta eihän kenenkään tarvitsisi tietää?

Vierailija
48/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän kenenkään tarvitsisi tietää?

Olet saastainen.

Vierailija
49/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä tapauksessa raha vaikuta. Se musta puku päällänsä teki vaikutuksen. Ap

Vierailija
50/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö sinä jatkat?

Vierailija
51/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö sinä jatkat?

??

Vierailija
52/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh mikä mies mustassa puvussa.

Vierailija
53/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinoja miten voin olla ajattelematta miestä? Ap

Vierailija
54/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue saamasi vastaukset äläkä jankkaa teinitarinoita!

Vierailija
55/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinoja miten voin olla ajattelematta miestä? Ap

Et mitenkään. Ajatuksille ei aina voi mitään. Asiat vain täytyy jättää toteuttamatta. Jos molemmat olette varattuja niin siitä tuskin tulee mitään.

Vierailija
56/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskova ja naimisissa uskovan miehen kanssa. Olin ennen hänen tapaamistaan syvästi ihastunut erääseen toiseen uskovaan mieheen joka käy samassa seurakunnassa.

Mieheni tietää että olen ollut ihastunut siihen toiseen.

Käyn vieläkin tilaisuuksissa aina kun tämä entinen ihastukseni on puhumassa tai soittamassa, jotta näkisin hänet.

Tiedän, etten ikinä tulisi olemaan hänen kanssaan tekemisissä, mutta tykkään katsella häntä.

Mieheni suuttuisi jos tietäisi.

Vierailija
57/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten harmillinen tilanne. Kirkon miehet ovat kysyttyjä, mutta turhaan. Monet naiset ovat heihin ihastuneita. Unohda..

Vierailija
58/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kirkon miehet lankea muihin naisiin?

Vierailija
59/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/114 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko Je esusta jos niin et tee tahallista syntiä.  Jos himo menee rakkauden edelle, olet vaikeuksissa.  Paras mitä voit tehdä on tunnustaa jollekkin todella luotettavalle kristitylle, pappi, sielunhoitaja, diakoni. Tai edes nettipastorille.  Jos siis haluat että et syntiä tee.  Voihan olla, ja luultavasti onkin että yritäthimon avulla peittää jonkin muun asia joka tekee sinut onnettomaksi.  Kun olemme omaan elämäämme tyytyväisiä, emme lähde särkemään muilta heidän onneaan.

Todella luotettava henkilö kirkollisista piireistä, HöHö!

Onnea etsintään, en pidätä hengitystäni odottaessani tällaisen ihmeen löytymistä.

Vai vielä todella luotettava henkilö kirkosta, buahhahhaaahaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän